Úryvkové úterý - #5

26.01.2016 12:12

Meme pocházející z dílny AliPeli, jeho úkolem je zveřejnit každé úterý úryvek z knihy, který zrovna čtete, či jste četli. Velikost úryvku je čistě na vás, ovšem měl by být pokud možno bez spoilerů. Pojďme se tedy společně podívat, co čtu zrovna já. Každopádně budu moc ráda, pokud se také zapojíte a dáte mi do komentářů odkaz na vaše meme.  P.S. Co jste zrovna přečetli, případně čtete teď? Neváhejte se podělit do komentářů! 

 

***

Co zrovna čtu a jaké jsou mé dojmy?

V neděli večer mě na nočním stolku čekala tato žhavá fantasy novinka. Dostala jsem ji od táty, coby odměnu za vydařené jezdecké závody. Samozřejmě jsem na ni byla náležitě zvědavá, jak by ne, když první díl končil zrovna v tom nejlepším. Musím říct, že ačkoliv jsem knihu teprve rozečetla, tak už teď mohu říci, že se rozhodně bude jednat o "pořádnou jízdu". Hned zkraje se totiž děje spoustu nepředvídatelných věcí, které vás nutí stále obracet stránky a pokračovat ve čtení. No, ale dost mých řečí okolo, pojďme se raději urychleně podívat na ukázku!

Ukázka z knihy Půlnoční koruna - S. J. Maasová

Dorian se otřásl, když odpoledne vešel do psince a sklepával přitom z rudého pláště sníh. Chaol vedle něj vydechl do semknutých dlaní. Oba mladí mužové spěchali dovnitř a podlaha pokrytá slámou jim šustila pod nohama. Dorian zimu nenáviděl. Nesnášel její chlad i to, že jeho boty snad nikdy nestihly zcela uschnout. 

Zpět

Vaše komentáře k Úryvkovému úterý

Datum 27.01.2016

Vložil Casion

Titulek Túto knihu mám rada

Odpovědět

Koruna z temnoty sa mi páčila ešte viac než Trón zo skla :D Prajem príjemné čítanie, dobre vybraný úryvok :-)

Casion
www.my-fantasydream.blog.cz

Datum 27.01.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: Túto knihu mám rada

Odpovědět

Moc děkuji, snad budu mít po dočtení knihy stejný názor, jako ty! :)