Unboxing - #16

19.09.2017 18:09

Poslední dobou jsem ve čtení chytla druhý dech, snažím se číst co to jde, protože až mi v říjnu začne semestr, tak už mi v týdnu moc volného času nezbyde. Ach jo, to volno nějak hrozně rychle uteklo a zdá se, jako by to bylo včera, co jsem vylezla z kabinetu po poslední zkoušce. A safra... Každopádně má KNIŽNÍ VÝZVA už je teď bezpečně překonaná a já se blížím ke svému dalšímu milníku v podobě 50.knih, no a jak se daří vám, pochlubte se do komentářů! Každopádně, pojďme se podívat na mé nejnovější přírůstky, které mi přišly z martinus.cz, CBDB a eReading.cz, kterým tímto velice děkuji!

***

Malé černé z nakladatelství Metafora mohu jen doporučit, zvlášť pokud jste romantické dušičky a máte rádi „Lásku nebeskou“. Je to příběh devíti žen, který rozhodně nepostrádá nutnou dávku humoru, zapáskovaných scén a trochu toho pláče. Jsem lehce za polovinou a musím říct, že je to skvělé relaxační čtení.  Docela mne jímá zvědavost, jak to všechno nakonec dopadne, i když happy endu se zde asi nevyhneme.

Jediná vzpomínka Flory Banksové mě naopak nalákala prostřednictvím své anotace, jelikož mám ráda knihy s podobnou tématikou. V neposlední řadě mohu zmínit skvělou oddechovku „Na co Alice zapomněla“, či napínavý thriller „Dřív než půjdu spát“, který je mimochodem i docela hezky zfilmovaný. Jsem zvědavá, jestli se mi bude líbit i tato kubulínská novinka, či nikoliv. Uvidíme, uvidíme.

No a konečně Krverůž, na ní se totiž těším od té doby, co jsem zjistila o jejím možném vydání. I když poslední dobou na ni slyším spíše negativní ohlasy. Já doufám, že se mi tedy líbit bude, přeci jen se jedná o tvorbu A.G.Howardové, která mne svým retelingem Alenky v Říši divů naprosto dostala. V neposlední řadě zbožňuji „Fantoma opery“, takže snad ani tahle novinka nemíří vedle a já z ní budu nadšená, přeci jsem nečekala zbytečně, že? Na Anitu se mimochodem neuvěřitelně těším, bude totiž na Humbooku, Ááá..

***

Zpět

Vaše komentáře k Unboxingu

Datum 20.09.2017

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Po Jediné vzpomínce Flory Banksové jsem taky pokukovala! :D
Druhou knihu moc neznám.

Datum 23.09.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Náhodou "Malé černé" mohu jen doporučit, je to skvělá relaxační četba! Brzy plánuji recenzi, tak snad tě nadchne aspoň ta.. :) "Krverůž" je taky fajn, zatím jsem ve čtvrtině a jsem zvědavá, jak se to celé vyvrbí.. :D

Datum 20.09.2017

Vložil Casion

Titulek super knihy

Odpovědět

Prvé dve knihy nepoznám, ale vyzerajú pútavo. Tretiu knihu poznám, od Howardovej som čítala trilógiu Šepotání a túto knihu by som si chcela prečítať tiež :-)

Casion
my-fantasydream.blog.cz

Datum 23.09.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: super knihy

Odpovědět

"Jedinou vzpomínku.." mám v plánu dnes rozečíst, "Malé černé" jsem dočetla a bylo to skvělé, hodně mně to překvapilo, rozhodně doporučuji! :) U "Krverůže" jsem ve čtvrtině a jímá mě zvědavost, co si pro své čtenáře autorka přichystala.. :D