Úryvkové úterý - #24

10.03.2019 13:51

Meme pocházející z dílny AliPeli, jeho úkolem je zveřejnit každé úterý úryvek z knihy, který zrovna čtete, či jste četli. Velikost úryvku je čistě na vás, ovšem měl by být pokud možno bez spoilerů. Pojďme se tedy společně podívat, co čtu zrovna já. Každopádně budu moc ráda, pokud se také zapojíte a dáte mi do komentářů odkaz na vaše meme.  P.S. Co jste zrovna přečetli, případně čtete teď? Neváhejte se podělit do komentářů! 

***

Co zrovna čtu a jaké jsou mé dojmy?

Dětské zoubky“ jsem dlouho odmítala, protože jsem si nebyla jistá, jak se autorka popasuje s poměrně problematickou psychologií dítěte, které je v tomto případě navíc prezentováno jako psychicky narušené. Nakonec mě nesčetné převážně kladné ohlasy přinutily po knize sáhnout. Ač stále zastávám názor, že o stoprocentní thriller se příliš nejedná, tak musím konstatovat, že mě zatím knížka mile překvapuje. Je čtivá, nechybí jí spád a malá Hanna je navíc pěkně zapeklité kvítko. Rozhodně nelituji, že jsem autorce a jejímu debutu dala šanci. Jo a nezapomeňte se mrknout na trailer, který rozhodně stojí za to! ZDE

Ukázka z knihy Dětské zoubky - Zoje Stage 

Jestli mluvit odmítá… tak to vyžaduje jiného lékaře, než pokud mluvit nemůže.”

Suzette cítila, jak rudne. Jako by z ní někdo vymačkával život. „Já – my – nevíme co s tím. Už nemůžeme.“ Zalapala po dechu.

Lékař propletl prsty obou rukou a věnoval jí soucitný, pokřivený úsměv. „Behaviorální problémy můžou být stejně obtížně léčitelné jako ty fyzické, a možná ještě hůře.“

Přikývla na souhlas. „Pokaždé si říkám – dělám něco špatně?“

„Chápu, že je to pro rodinu náročné. Možná by se dalo zkusit… mohl bych vám doporučit dětského psychologa. Nedoporučoval bych psychiatra, alespoň ne dokud nebudeme vědět diagnózu. V tomto věku se příliš snadno předepisují léky a možná je to něco, co byste mohli společně odstranit.“

***

Zpět

Vaše komentáře k Úryvkovému úterý

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.