On My Wishlist - #23

05.08.2017 12:03

Meme pocházejicí z dílny Book Chick City, jehož cílem je vybrat každou sobotu několik knih. Jedná se o knihy, které bychom si chtěli přečíst, potažmo koupit. Mohou to být knihy, které u nás už vyšly, či naopak teprve vycházet budou, ale můžeme sem přidat i knihy, které už "našli svého čtenáře" v zahraničí, ale u nás se jejich vydání zatím nechystá. Zkrátka vašim přáním se žádné meze nekladou! Pojdme se tedy společně podívat, co jsem tuto sobotu vybrala já.. P.S. Budu ráda, když se také zapojíte a "hodíte" mi do komentářů odkaz na váš Whishlist. 

***

Alexandra Brackenová - Cestovatelka 

Etta byla vytržena ze svého života a vhozena do minulosti, kde jakákoli její chyba může změnit budoucnost. Poté, co je unesena a probudí se na neznámém místě a v neznámém čase, ji ohrožují dvě mocné skupiny nepřátel, které si přejí její smrt. Ale dostane se jí pomoci od někoho, od koho to nikdy nečekala. Od někoho, kdo by měl být dávno mrtvý. Mezitím Nicholas a Sophia sledují Ettinu stopu a snaží se ji vypátrat, i když se jim v tom Ironwoodovi snaží ze všech sil zabránit.

Jak Etta a Nicholas bojují, aby je jejich cesty svedly k sobě navzájem, procházejí různými místy i dějinnými epochami a uvědomují si, že čas i historie se náhle mění. A oni se mění s nimi.

Proč si knihu chci vlastně přečíst?

Už Pasažérka se mi hodně líbila, protože mám ráda knihy o cestování časem. Velice chválím nápad s časovými bránami a cestovateli napříč staletími, které, ale nic neomezuje. Hlavní hrdinové byly také celkem sympatičtí, i když Etta mi místy lezla na nervy, ale nebylo to nic hrozného. Navíc série má nádherné obálky, druhý díl snad i hezčí než ten pilotní. Pokud k tomu přidám naprosto napínavý konec, tak je jisté, že si pokračování nesmím nechat ujít! Recenzi na Pasažérku najdete ZDE.

 

Zpět

Vaše komentáře k Wishlistu

Datum 08.08.2017

Vložil Aires

Titulek https://airesbooks.blogspot.cz

Odpovědět

Taky už ji nedočkavě vyhlížím a už jsem pro ni vyklidila místo na poličce :)

Datum 11.08.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: https://airesbooks.blogspot.cz

Odpovědět

Já jsem na ní dost zvědavá, prý se má část děje odehrávat v Praze.. :D

Datum 07.08.2017

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Už aby vyšla, co? :D

Datum 11.08.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Také si říkám.. :D

Datum 06.08.2017

Vložil Lucy Lillianne

Titulek *

Odpovědět

Taky na ni čekám :-D

Datum 11.08.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: *

Odpovědět

Tak to jsme dvě! :D