On My Wishlist - #19

18.02.2017 12:44

Meme pocházejicí z dílny Book Chick City, jehož cílem je vybrat každou sobotu několik knih. Jedná se o knihy, které bychom si chtěli přečíst, potažmo koupit. Mohou to být knihy, které u nás už vyšly, či naopak teprve vycházet budou, ale můžeme sem přidat i knihy, které už "našli svého čtenáře" v zahraničí, ale u nás se jejich vydání zatím nechystá. Zkrátka vašim přáním se žádné meze nekladou! Pojdme se tedy společně podívat, co jsem tuto sobotu vybrala já.. P.S. Budu ráda, když se také zapojíte a "hodíte" mi do komentářů odkaz na váš Whishlist. 

***

Chris Colfer - Návrat Kouzelnice 

Zlá kouzelnice, která kdysi proklela Šípkovou Růženku a uvrhla ji do stoletého spánku, je zpět. Po letech skrývání se chce mstít a je nebezpečnější než kdy dřív!

Už je to rok, co se sourozenci Alex a Conner vrátili z Říše příběhů. Stejně tak dlouho neviděli svoji babičku – Kmotřičku vílu. Když se jednoho dne objeví u nich doma, s vojáky královny Popelky za zády, děti hned vytuší, že se stalo něco vážného. Jejich maminka byla unesena!
Ačkoli jim babička zakáže cokoli podnikat, podaří se jim tajně proniknout zpět do Říše příběhů. Tam však brzy zjišťují, že vše je mnohem horší, než se domnívali, a že poprvé, kam paměť sahá, možná pohádky nebudou mít šťastný konec… 

Proč si knihu chci vlastně přečíst?

Tak pokud mohu o nějaké novince říci, že se opravdu těším, až se mi dostane do rukou, tak je to právě Země Příběhů – Návrat kouzelnice. Chris Colfer si mě získal již v prvním díle, který byl prostě úžasný. Ano, chápu, že ve svých téměř dvaadvaceti letech nejspíše nebudu úplně cílová skupina, ale kdo by odolal pohádkám? No, já tedy určitě ne, zvláště když jsou napsány tím lehkých vtipným stylem a nechybí jim ani vkusné ilustrace na počátku každé kapitoly. Takže už se nemohu dočkat, až se do svého milovaného světa vrátím. Prosím, prosím dejte mi někdo tu knihu! 

 

Zpět

Vaše komentáře k Wishlistu

Datum 20.02.2017

Vložil Casion

Titulek :-)

Odpovědět

Tiež mám túto knihu vo wishliste, pretože jednotka sa mi páčila, bola naozaj milá, najmä tie životy rozprávkových postáv a ich problémy. Verím, že aj dvojka bude minimálne rovnako dobrá :-)

Datum 24.02.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: :-)

Odpovědět

Taky doufám, že mě druhý díl nezklame, ale slyšela jsem, že je prý ještě lepší než ten první. Tak snad! :)