On My Wishlist - #17

13.11.2016 11:36

Meme pocházejicí z dílny Book Chick City, jehož cílem je vybrat každou sobotu několik knih. Jedná se o knihy, které bychom si chtěli přečíst, potažmo koupit. Mohou to být knihy, které u nás už vyšly, či naopak teprve vycházet budou, ale můžeme sem přidat i knihy, které už "našli svého čtenáře" v zahraničí, ale u nás se jejich vydání zatím nechystá. Zkrátka vašim přáním se žádné meze nekladou! Pojdme se tedy společně podívat, co jsem tuto sobotu vybrala já.. P.S. Budu ráda, když se také zapojíte a "hodíte" mi do komentářů odkaz na váš Whishlist. 

***

Jay Asher -  Vánoční zázrak

Sierra vede dva životy. Jeden v Oregonu, kde její rodina vlastní farmu vánočních stromků. A druhý v Kalifornii, kam před Vánocemi jezdí stromky prodávat. A opustit jeden vždycky znamená, že jí schází ten druhý. Tak to je až do posledních Vánoc, kdy Sierra potká Caleba. Caleb je vzorný kluk, jen před lety udělal obrovskou chybu a platí za ni dodnes. Ale Sierra nedá na jeho minulost a rozhodne se mu pomoct. To samozřejmě vyvolá vlnu nesouhlasu, falešných dojmů a podezření, ale Caleb se Sierrou přijdou na to, že jedna věc je silnější než tohle všechno- pravá láska.

Proč si tuhle knihu chci vlastně přečíst?

Vánoční svátky patří mezi jedny z mích nejoblíbenějších. Ono i to čekání na ně má něco do sebe. Zbožňuji zdobení svého pokoje, věšení barevných světélek, či nakupování dárečků pro mé blízké. A v době adventu si také ráda přečtu nějakou tu tematickou literaturu, abych do sebe nasála o trochu více té úžasné atmosféry. Proto jsem ráda, že se u nás rok, co rok objevují pořád nové knihy! Možná právě proto se bez sebemenšího váhání pustím i do téhle krásné jednohubky! Upřímně doufám, že mě mile potěší. 

Zpět

Vaše komentáře k Wishlistu

Datum 18.11.2016

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Jé, to bude skvělá vánoční četba! :)

Datum 19.11.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Také jsem si říkala! :D

Datum 15.11.2016

Vložil Mary

Titulek ...

Odpovědět

No, moje knihovnička už praská ve švech, ale tohle vypadá vážně skvěle o.O

Datum 19.11.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: ...

Odpovědět

Ano, ta obálka je nádherná! A myslím si, že s "praskajicí knihovničkou" máme problém všichni..:D

Datum 13.11.2016

Vložil Lucy Lillianne

Titulek *

Odpovědět

Na knihu jsem narazila uz nekolikrat. Ale radeji si nejdriv pockam na recenze, nez ji budu resit taky :-)

Datum 19.11.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: *

Odpovědět

Tak uvidíš, každopádně jako Vánoční čtivo bude asi fajn! :)