Letní čtecí maraton!

30.06.2016 12:26

                                                   

Konečně mám více volného času a tak jsem se rozhodla, že budu číst, co nejvíc to půjde. Právě proto jsem se rozhodla zúčastnit se prvního Read a thonu na tomto blogu.

Čtecí maraton pořádá Ada W. ve dnech od 1.-7. 7. 2016. to je podle mne skvělé datum, vzhledem k tomu, že touhle dobou už má většina z nás volno!

Chystám se toho přečíst opravdu mnoho, ráda bych dočetla Tažení do Tearlingu a pustila se do Univerzity výjimečných. No, a pokud zbyde čas, tak bych si ráda spravila náladu Dcerou od Kiery Cass.  A samozřejmě nesmím opomenout ani na Serafinu a černý plášť, protože tahle kráska si ve čtečce doslova říká o mou pozornost!

 

Je to ode mne celkem troufalé, tak uvidíme, kolik toho nakonec přečtu. Pojďte do toho s námi a zapojte se i vy, alespoň bude nějaká ta knihomilská sranda! ツ 

Zpět

Vaše komentáře k Read-a-thonu

Datum 30.06.2016

Vložil Hanka the bookworm

Titulek Readathon

Odpovědět

Moc ráda bych se zapojila, ale datum je pro mě trochu nevyhovující vzhledem ke všem povinnostem, co mám. Pevně ale věřím, že ty si to užiješ a budu držet palce, ať se ti vede co nejlíp a hlavně, aby se ti knihy líbily :)
Měj se krásně

Datum 30.06.2016

Vložil knižní svět

Titulek read-a-thon

Odpovědět

Do tohohle read-a-thonu jdu také. A Dceru jsem právě dočetla, řekla bych, že původní trilogie byla lepší :D
Ale přeji krásné čtení a ať to všechno stihneš :)