Když se vám splní sen!

31.08.2016 14:02

Určitě to všichni znáte.  Ten pocit, když máte velký sen, kterého byste chtěli dosáhnout, ale většina ostatních vám říká, že byste měli stát spíše nohama na zemi. Přesně to se stalo mě a celkem nedávno. Já jsem měla velký sen, který se však zdál až příliš vzdálený. Jenže já byla ochotná k němu jít stůj co stůj, i kdyby to znamenalo pořádně si natlouct a přesto pokračovat dál.

Mým velkým koníčkem je jezdectví, což není nic neobvyklého. Jenže není tomu úplně tak, já jsem handicapovaná a tak pro mě cesta k ježdění nebyla vždy lehká, jelikož většina trenérů se mě bála vzít takříkajíc na triko a trénovat. Avšak já se nevzdala a pokračovala v pátrání. Nakonec jsem našla skvělé zázemí a bezvadný kolektiv, který mi ve všem pomáhá.

Jenže já chtěla víc, chtěla jsem se dostat až na vrchol, až na paralympijské hry a opravdu se mi to povedlo. Splnil se mi sen, dnes večer odjíždím na sraz Paralympijského týmu a zítra odlétáme do brazilského Ria de Janeira, kde budu Českou republiku vůbec poprvé reprezentovat v paradrezuře. Stále tomu nemohu uvěřit, ale jsem hrozně šťastná, protože sny se plní! Pokud chcete, podívejte se na naší cestu do Ria a fanděte nám všem, paralympionikům, kteří to nevzdali a postavili se svému problému čelem. 

Vracím se až dvacátého září někdy večer, to té doby zde na webu asi nebude příliš živo. Nicméně přidala jsem pro vás pár nových knižních recenzi TADY a třeba TADY, či TADY. No a též jednu filmovou, kterou naleznete ZDE. Jakmile se vrátím, tak budu zase plně aktivní.

Tak se tu zatím mějte hezky, následujte své sny a nezapomeňte, věřte v neuvěřitelné! 

Zpět

Vaše komentáře k novinkám

Datum 05.09.2016

Vložil Lory Humble | tichyodpor.blogspot.cz

Titulek ...

Odpovědět

Panečku, hrozně moc ti to přeju!
Rozhodně ti budu držet palce a myslet na tebe. Je skvělé vidět, že když si někdo jde pevně za svým snem a tvrdě dře, opravdu se mu může splnit :)

Datum 23.09.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: ...

Odpovědět

Děkuji ti, já vždycky tvrdím, že je důležité to nikdy nevzdat a vždy jít dál! :)

Datum 01.09.2016

Vložil Hanka the bookworm

Titulek hankathebookworm.blogspot.cz

Odpovědět

To je úplně neuvěřitelné, mnohokrát gratuluji a přeji, ať dopadneš co nejlépe!!!
Jezdectví je i mým velkým koníčkem, jezdím ale pouze rekreačně a ve westernu, nicméně ti určitě budu fandit :)
Měj se krásně

Datum 23.09.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: hankathebookworm.blogspot.cz

Odpovědět

Děkuji ti, já se na western ráda podívá, obzvlášť na reining. Ovšem sama jsem to ještě nikdy nezkusila! :)

Datum 01.09.2016

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

To je neuvěřitelné a úžasné! Moc ti to přeju a budu ti držet palce! :)

Datum 23.09.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Děkuji ti, hrozně, hrozně moc! :)

Datum 01.09.2016

Vložil knižní svět

Titulek gratulace

Odpovědět

Tak to je naprosto skvělé! Gratuluji a držím palce :) Tyto splněné sny jsou nejlepší, také jsem to zažila :)

Datum 23.09.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: gratulace

Odpovědět

Ano, přesně, skvělý pocit! :) A děkuji! :)

Datum 31.08.2016

Vložil Adelle

Titulek :)

Odpovědět

Páni, tak to ohromná gratulace! Dostat se až na olympiádu, to je tedy něco :) Budu fandit, jak nejvíc dokážu ;)

Datum 23.09.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: :)

Odpovědět

Moc ti děkuji za podporu! :)