Úryvkové úterý - #3

10.11.2015 20:26

Meme pocházejicí z dílny AliPeli, jeho úkolem je zveřejnit každé úterý úryvek z knihy, který zrovna čtete, či jste četli. Velikost úryvku je čiště na vás, ovšem měl by být pokud možno bez spoilerů. Pojďme se tedy společně podívat, co čtu zrovna já. Každopádně budu moc ráda, pokud se také zapojíte a dáte mi do komentářů odkaz na vaše meme.  P.S. Co jste zrovna přečetli, případně čtete teď? Neváhejte se podělit do komentářů! 

 

***

Co zrovna čtu a jaké jsou mé dojmy?

V současné chvíli jsem se pustila do četby závěrečného dílu trilogie Selekce. Kvůli nedostatku času ( škola, jak jinak. :D) jsem zatím příliš nepokročila (aktuálně 17 kapitola ze 32). Nicméně i tak můžu říct, že mi Amerika leze dost na nervy, ona je vážně protivná a odmítá si vyjasnit, koho vlastně miluje. Upřímně doufám, že se to zlepší a také by to chtělo nabrat větší dějový spád, protože zatím tak trochu stojíme na mrtvém bodě. 

Ukázka z knihy První - Kiera Cassová

Maxon stál váhavě ve dveřích. Nebylo to pro něj typické, aby čekal na pozvání. V rukou držel placatou krabičku a nervózně si s ní pohrával. "Nezlob se, že ruším. Mohla bys mi věnovat chviličku?" "jistě," souhlasila jsem. "Pojď dál, prosím." Posadili jsme se spolu na kraj postele. "Nejdřív jsem přišel za tebou," pronesl na úvod, "abys to pochopila, než se ostatní začnou vychloubat."

 
Zpět

Vaše komentáře k Úryvkovému úterý

Datum 15.11.2015

Vložil Aires

Titulek Selekce

Odpovědět

Já jsem hrozně pozadu :D Ne vážně, mezi knihomoly jsem asi prapodivný úkaz, protože jsem ještě pořád nečetla Selekci..Ale já se na ni vážně chystám! :)

Datum 19.11.2015

Vložil Nasťa

Titulek Re: Selekce

Odpovědět

Snad se k ní opravdu brzičko dostaneš, věř mi ona za to stojí! :)