Úryvkové úterý - #14

07.02.2017 14:54

Meme pocházející z dílny AliPeli, jeho úkolem je zveřejnit každé úterý úryvek z knihy, který zrovna čtete, či jste četli. Velikost úryvku je čistě na vás, ovšem měl by být pokud možno bez spoilerů. Pojďme se tedy společně podívat, co čtu zrovna já. Každopádně budu moc ráda, pokud se také zapojíte a dáte mi do komentářů odkaz na vaše meme.  P.S. Co jste zrovna přečetli, případně čtete teď? Neváhejte se podělit do komentářů! 

***

Co zrovna čtu a jaké jsou mé dojmy?

Konečně mám trochu času k dobru a tak se můžu plně věnovat mému Mikulášskému dárku, totiž Winter. Tenhle „macek“ mě dokázal, do svého děje vtáhnou téměř okamžitě a to jsem knihu teprve otevřela. Myslím, že takovýto příběh jsem opravdu dlouho postrádala. Samotná hlavní hrdinka mi přijde na první pohled velmi sympatická, i když zatím nemohu soudit, protože jsem jen na počátku tohohle úžasného dobrodružství. Avšak už teď se nemůžu dočkat, až potkám své „staré známé“ z předchozích dílů. Dneska to vidím na vydařený večer! 

Ukázka z knihy Winter - Marissa Meyer 

Aimery přistoupil k trůnu, useknutá hlava se mu odlomila z krku, se začvachtáním dopadla na podlahu a kutálela, dokud se nezastavila u Winteřiných zmrzlých chodidel. Pořád měla na tváři úsměv. Winter zanaříkala, ale zvuk zapadl ve sněhové závěji v jejím hrdle. Všechno je to jen ve vaší hlavě. „Ticho,“ okřikla dvořany Levana, jakmile vyslechla dostatečné množství lichotek. „Je to už všechno?“ Konečně námraza vyšplhala až k jejím očím a Winter nezbývalo než je zavřít před bezhlavým přízrakem Aimeryho a celá se ponořit se do zimy a temnoty. Umře tady a nebude si na nic stěžovat. Pohřbená pod lavinou a úplně bez života. Už nikdy nebude muset sledovat žádnou vraždu.

Zpět

Vaše komentáře k Úryvkovému úterý

Datum 08.02.2017

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Měsíční kroniky jsou TOP! :)

Datum 11.02.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Souhlasím, je to skvělé čtivo! :)