Úryvkové úterý - #11

25.10.2016 19:12

Meme pocházející z dílny AliPeli, jeho úkolem je zveřejnit každé úterý úryvek z knihy, který zrovna čtete, či jste četli. Velikost úryvku je čistě na vás, ovšem měl by být pokud možno bez spoilerů. Pojďme se tedy společně podívat, co čtu zrovna já. Každopádně budu moc ráda, pokud se také zapojíte a dáte mi do komentářů odkaz na vaše meme.  P.S. Co jste zrovna přečetli, případně čtete teď? Neváhejte se podělit do komentářů! 

***

Co zrovna čtu a jaké jsou mé dojmy?

Už před dvěma týdny se mi na stole objevil balíček od MegaKnih, jednalo se o další skvělou knihu. Tentokrát padl můj výběr na detektivku z péra Jamese Pattersona. Pilotní díl Zpovědí podezřelé se mi moc líbil hlavně kvůli formě, kterou je celá kniha psaná. Tandy totiž ke svým čtenářům přímo promlouvá, což napomáhá ještě k větší autentičnosti. Doufám, že mě pokračování nezklame, ale zatím si čtení opravdu užívám! 

Ukázka z knihy Vraždy na střední škole - James Patterson 

Není to tak dlouho, co jsem se ti posledně zpovídala, ale už toho zase mám na srdci docela dost. A předem varuju: Něco z toho je opravdu síla.

Můj příběh začíná strašlivou smrtí Malcolma a Maud Angelových. Nebyli to jen ti bohatí představitelé newyorské smetánky, o kterých se píše v New York Times. Byli to mí rodiče. Jsou mrtví. Před třemi měsíci za děsivých okolností zemřeli ve vlastní ložnici a mí bratři a já jsme zůstali sami, zdrcení a bez peněz. Ani nemluvě o tom, že jsme všichni byli podezřelí z vraždy.

Nakonec – poté, co jsem odhalila klíčový důkaz – nás podezírat přestali. Takže co myslíš, jaká je pravdě- podobnost, že v mém životě dojde k dalšímu otřesnému, děsivému zločinu? Asi sto procent, na to můžeš vzít jed. Protože už se to stalo.

Můj bratr Matthew byl obviněn z toho, že zabil svou čtyřiadvacetiletou přítelkyni, herečku Tamaru Geeo vou, a její nenarozené dítě. Aby to nebylo málo, začala Tamara po smrti našich rodičů před novináři tvrdit, že Matthewovi byla nevěrná – s naším otcem.

Zpět

Vaše komentáře k Úryvkovému úterý

Datum 28.10.2016

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Vypadá to komplikovaně, aspon podle ukázky :D

Datum 06.11.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Jo, je to trochu zamotané, ale stojí to za to! :D