Úryvkové úterý - #1

22.09.2015 12:28

Meme pocházejicí z dílny AliPeli, jeho úkolem je zveřejnit každé úterý úryvek z knihy, který zrovna čtete, či jste četli. Velikost úryvku je čiště na vás, ovšem měl by být pokud možno bez spoilerů. Pojďme se tedy společně podívat, co čtu zrovna já. Každopádně budu moc ráda, pokud se také zapojíte a dáte mi do komentářů odkaz na vaše meme.  P.S. Co jste zrovna přečetli, případně čtete teď? Neváhejte se podělit do komentářů! 

 

***

Co zrovna čtu a jaké jsou mé dojmy?

Momentálně jsem na sedmé kapitole skvělé knihy Skleněný trůn, který jsem dostala jako recenzní výtisk od Mega knih. Zatím jsem s knihy opravdu nadšená. Především se mi zamlouvá hlavní hrdinka, která je zkrátka svá. 

Ukázka z knihy Skleněný trůn - Sarah J. Maasová 

Korunní princ dostál svému slovu. Celaeniny komnaty se nacházely v křídle kamenného hradu, a byly daleko větší, než očekávala. Jejich součástí byla ložnice s přilehlou koupelnou, a oblékárnou, malá jídelna a herna, kde se nacházely i hudební nástroje. 

Zpět

Vaše komentáře k Úryvkovému úterý

Datum 25.09.2015

Vložil Aires

Titulek Skleněný trůn

Odpovědět

Tohle meme Úryvkové úterý je dobrý nápad :) Na Skleněný trůn se taky chystám, tuhle knížku jsem vyhlížela už několik měsíců před jejím vydáním :) Tak snad mě nezklame :)

Datum 26.09.2015

Vložil Nasťa

Titulek Re: Skleněný trůn

Odpovědět

Děkuji za pochvalu, :) snad se ti kniha bude líbit, tak jako mě, já už ji dočítám, takže brzy bude recenze, která tě možná ještě víc naláká! :))

Datum 23.09.2015

Vložil Casion

Titulek Skvelá kniha

Odpovědět

Túto knihu som čítala a veľmi sa mi páčila, tak dúfam, že sa bude páčiť aj tebe, pekný úryvok :-)

Casion
www.my-fantasydream.blog.cz

Datum 26.09.2015

Vložil Nasťa

Titulek Re: Skvelá kniha

Odpovědět

Díky za pochvalu! :) Kniha je skvělá, já už ji dočítám! :)