Po dvou měsících opět aktivní!

27.06.2017 17:19

Jak tak koukám, poslední příspěvek byl publikován zde na blogu téměř na den přesně, před dvěma měsíci. Za tu dobu jsem toho stihla vážně hodně, čekalo na mne totiž pět zkoušek a čtyři zápočty… Nebudu vám nic nalhávat, celkem jsem u toho zapotila a poslední tři dny jsem měla navíc pocit, že mi mé mozkové zavity absolutně vypověděly službu… Nicméně dnešní zkouškou z Evropského práva II. je tomu pro tento semestr definitivní konec a mě čekají vytoužené tříměsíční prázdniny! Hip, hip, hurá!

Dneškem počínaje tak probouzím blog opět k životu. Můžete se těšit na nové recenze, přeci jen, zkouškové, či nikoliv, ale na čtení se vždy chvilka najde. I když jsem za ten měsíc a půl trápení stihla přečíst jen čtyři knihy. Nicméně si teď hodlám spravit chuť, viz moje nejbližší čtecí menu. Ovšem dnešní večer hodlám strávit s Harry Potterem, přeci jen včera oslavil své dvacetileté výročí – vidím to tedy na nějaký film!

Tak se mějte tedy krásně, hodně čtěte a nezapomeňte se občas na blogu zastavit. Myslím si, že o zábavu určitě nebude nouze. Mimochodem, to byste ani nevěřili, jak mi to neuvěřitelně chybělo! 

Zpět

Vaše komentáře k novinkám

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.