On My Wishlist - #8

30.01.2016 11:13

Meme pocházejicí z dílny Book Chick City, jehož cílem je vybrat každou sobotu několik knih. Jedná se o knihy, které bychom si chtěli přečíst, potažmo koupit. Mohou to být knihy, které u nás už vyšly, či naopak teprve vycházet budou, ale můžeme sem přidat i knihy, které už "našli svého čtenáře" v zahraničí, ale u nás se jejich vydání zatím nechystá. Zkrátka vašim přáním se žádné meze nekladou! Pojdme se tedy společně podívat, co jsem tuto sobotu vybrala já.. P.S. Budu ráda, když se také zapojíte a "hodíte" mi do komentářů odkaz na váš Whishlist. 

 
***
Colleen Houcková - Tygrovo prokletí
 

Vášeň. Sudba. Čest. Byli byste ochotni to dát na misky vah, abyste mohli změnit svůj osud? 
Sedmnáctiletou Kelsey Hayesovou by nejspíš ani ve snu nenapadlo, co jí čeká tohle léto; že se bude pokoušet zlomit tři sta let starou indickou kletbu. A to se záhadným bílým tygrem Renem. Na druhé straně zeměkoule. Ale přesně to se stane. Kelsey je vtažena do dobrodružství, kde na ni číhají temné síly, prastará magie a mystikou zahalené světy, v nichž není nic takové, jaké se na první pohled zdá. Nakonec musí riskovat vše, aby pochopila dávné proroctví a mohla tak kletbu zrušit navždy. 

Proč si tuhle knihu chci vlastně přečíst?

Předně musím konstatovat, že na tuhle čtyři roky starou sérii narážím poslední dobou docela často. Onehdy se mi o ni zmiňovala kamarádka, že je prý naprosto skvělá a určitě by neměla uniknout mé pozornosti. Přednedávnem na mě zase "vyjukla" na jednom z knižních blogů. Zkrátka a dobře jsem vážně zvědavá, co na ni všichni vidí. Vždyť i na Databázi knih má pozoruhodné hodnocení 86%, že by mi opravdu unikla tak skvělá série? Pokud k tomu navíc připočtu opravdu nádhernou obálku a zajímavý námět, který jsem dosud u žádné knihy nepotkala, tak je jasné, že se mi tenhle skvost prostě musí jednou dostat pod ruku!

Zpět

Vaše komentáře k Wishlistu

Datum 31.01.2016

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Tato série mě kupodivu nijak moc neláká :)

Datum 20.02.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Mě dřív také nijak moc neoslovila, ale poslední dobou na ni stále více narážím, asi je to nějaké znamení.. :D

Datum 31.01.2016

Vložil Lucy Lillianne

Titulek *

Odpovědět

Tyto knihy mají krásné obálky a taky mě už nějakou dobu lákají :-)

Datum 31.01.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: *

Odpovědět

No, aspoň nejsem jediná! :D

Datum 30.01.2016

Vložil Casion

Titulek Príjemný príbeh

Odpovědět

Knihu som čítala pred pár rokmi a bola dobrá, na mňa trošku priveľa love story, ale inak dobrý námet :-)

Casion
my-fantasydream.blog.cz

Datum 30.01.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: Príjemný príbeh

Odpovědět

Jsem na ni vážně zvědavá, uvidíme, jak se mi bude líbit, že se mi dostane pod ruku! :)