On My Wishlist - #6

21.11.2015 20:33

Meme pocházejicí z dílny Book Chick City, jehož cílem je vybrat každou sobotu několik knih. Jedná se o knihy, které bychom si chtěli přečíst, potažmo koupit. Mohou to být knihy, které u nás už vyšly, či naopak teprve vycházet budou, ale můžeme sem přidat i knihy, které už "našli svého čtenáře" v zahraničí, ale u nás se jejich vydání zatím nechystá. Zkrátka vašim přáním se žádné meze nekladou! Pojdme se tedy společně podívat, co jsem tuto sobotu vybrala já.. P.S. Budu ráda, když se také zapojíte a "hodíte" mi do komentářů odkaz na váš Whishlist. 

***

Gayle Formanová - Kam jsi odešla?

Od oné tragické autonehody uběhly tři roky… Mia sice přežila, ztratila však svou rodinu i chuť do života. Drsnou zkoušku nevydržel ani vztah s kytaristou Adamem a cesty obou mladých lidí se rozešli. Nadaná violoncellistka je hvězdou newyorské konzervatoře Juilliard, zatímco Adam, který se mezitím stal rockovou hvězdou, žije v Los Angeles a krmí bulvár svým bouřlivým vztahem se slavnou herečkou. Když během svého turné zůstane sám trčet v New Yorku, náhoda ho svede dohromady s Miou. Tu osudnou noc se společně toulají po městě...

Proč si tuhle knihu chci vlastně přečíst?

Tak předně, protože jsem četla už "první díl" (Jestli zůstanu) a docela by mě zajímalo, jak to celé nakonec skončí. Musím říci, že to, ale není taková ta kniha, kterou bych chtěla hned a okamžitě. Nicméně pokud by se mi kniha dostala do rukou, tak jí určitě neodmítnu. Dlužno říci, že i samotné filmové zpracování Jestli zůstanu se mi opravdu, dosti líbilo a řekla bych, že vcelku i korespondovalo se svojí literární předlohou. Doufám, že Kam jsi odešla, bude minimálně tak dobrá, jako byla její "prvotina". 

Zpět

Vaše komentáře k Wishlistu

Datum 22.11.2015

Vložil Aires

Titulek Wishlist

Odpovědět

Skvělý výběr :) Na tuhle knížku se taky těším, první díl se mi líbil :)

Datum 26.12.2015

Vložil Nasťa

Titulek Re: Wishlist

Odpovědět

Mě se taky první díl líbil, no a tak jsem zvědavá, jak se to celé bude vyvíjet! :)

Datum 22.11.2015

Vložil knižní svět

Titulek wishlist

Odpovědět

Nad touhle knihou také přemýšlím, ale nějak se k ní nemůžu dostat :D

Datum 26.12.2015

Vložil Nasťa

Titulek Re: wishlist

Odpovědět

Mám stejný problém! :D