On My Wishlist - #10

05.03.2016 13:29

Meme pocházejicí z dílny Book Chick City, jehož cílem je vybrat každou sobotu několik knih. Jedná se o knihy, které bychom si chtěli přečíst, potažmo koupit. Mohou to být knihy, které u nás už vyšly, či naopak teprve vycházet budou, ale můžeme sem přidat i knihy, které už "našli svého čtenáře" v zahraničí, ale u nás se jejich vydání zatím nechystá. Zkrátka vašim přáním se žádné meze nekladou! Pojdme se tedy společně podívat, co jsem tuto sobotu vybrala já.. P.S. Budu ráda, když se také zapojíte a "hodíte" mi do komentářů odkaz na váš Whishlist. 

***
Soiman Chaimani - poslední navěky 
 

Sofie a Agáta si myslely, že nastal konec jejich příběhu, když se jejich cesty rozešly. Agáta se po boji s Krutopřísnou schovává s Tedrosem v Gavaldonu a Sofie žije se Školníkem v jeho věži. Zdá se, že obě našly své „šťastně až navěky“, avšak Fabulář touží jejich příběh dále vyprávět a přepsat. Ale tentokrát nejde jen o jejich pohádku. Zlo ovládlo Nekonečný les a všichni zloduchové a čarodějnice z pohádek se vrátili, aby se pomstili a změnili své příběhy. Chtějí proměnit svět dobra a zla v temnou říši, které by vládla Sofie, a jen Agáta a Tedros jim a stojí v cestě. Jak dopadne poslední navěky v pohádkové říši?
Ve velkolepém závěru trilogie Školy dobra a zla se staré stává opět novým a Sofie s Agátou musí čelit nejen přítomnosti, ale i své minulosti, aby našly ten pravý konec své pohádky.

Proč si tuhle knihu chci vlastně přečíst?

Živě si pamatuji moment, kdy mi kamarádka půjčila první díl trilogie Školy dobra a zla. Tenkrát jsem se na knihu dívala zhola nedůvěřivě a nemohla jsem pochopit, proč proboha mi půjčuje pohádku pro malé děti. Jenže kamarádka striktně trvala na tom, že si knihu prostě musím odnést domů a přečíst. No, tímhle to tedy začalo, protože po pár přečtených stranách jsem knize opravdu propadla. Líbil se mi styl, kterým je psaná. Soiman má totiž opravdu skvělý smysl pro humor, u jeho hlášek jsem se opravdu nasmála. I když je nutno podotknout, že druhý díl mi přišel o něco málo slabší než první, ale i tak byl skvělý. Takže teď přirozeně očekávám, s čím přijde závěr této série, který se na pultech knihkupectví objeví již 4. 4. 2016!

 

Zpět

Vaše komentáře k Wishlistu

Datum 07.03.2016

Vložil Lory Humble | tichyodpor.blogspot.cz

Titulek ...

Odpovědět

Tuhle sérii znám, ale jak si říkala i ty, zatím na ní pořád ještě koukám tak nějak nedůvěřivě.
Inu uvidíme, třeba nakonec taky změním názor a přečtu si první díl :)

Datum 17.03.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: ...

Odpovědět

To je právě chyba, věř mi, série za povšimnutí rozhodně stojí! :)

Datum 07.03.2016

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Tuhle sérii jsem zatím ještě nestihla rozečíst, ale chystám se :)

Datum 17.03.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Pak určitě dej vědět, jak se ti líbila! :)

Datum 07.03.2016

Vložil Knižní svět

Titulek whishlist

Odpovědět

Já četla jenom první díl a ten mě zrovna moc neokouzlil... No, třeba jsou další díly lepší :D

Datum 17.03.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: whishlist

Odpovědět

No já ti nevím, druhý díl mi přišel o proti prvnímu slabší, no, uvidíme s čím přijde závěr série! :)

Datum 06.03.2016

Vložil Casion

Titulek nečítala som

Odpovědět

Z tejto série som nečítala ešte ani jednu časť, ale už som o nej čo to počula a vraj je to dobré :-)

Casion
my-fantasydream.blog.cz

Datum 06.03.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: nečítala som

Odpovědět

Je to naprosto skvělé, za sebe mohu jen doporučit. :)