Měsíční chvástačka (knižní) #1 - Srpen

31.08.2015 11:56

Jelikož mám tento blog poměrně krátkou dobu a ještě nespolupracuji s žádným nakladatelstvím, tak jsem se rozhodla, že původní "meme", které je pořádané Judit trochu poupravím. Doufám, že vám to nebude vadit. Do téhle chvástačky budu zahrnovat jak knihy co jsem si koupila, popřípadě od někoho dostala (myslím od rodičů, znáních a podobně), či vyhrála v soutěži. Tak i ty, které jsem si půjčila v knihovně. Jak se postupně bude (tedy doufám) můj web rozvíjet, tak budou i přibývat další "kategorie" i do tohoto meme. Tak tedy, pojďme se společně podívat, co jsem měla možnost si tento měsíc přečíst. P.S. Co všechno jste přečetli vy?

***

Tak a je to, dneska máme 31.8.2015, což znamená, že léto už nám pomalu mizí v nedohlednu. Zachvíli příjde ponurý a deštivý pozdim. Pro spoustu z vás to znamená, že si zítra zase půjdou sednout do školních lavic. Nicméně to už by k těm méně veselým zprávám stačilo, pojďme se raději společně podívat, co všechno jsem za srpen naschromáždila. 

***

Knihy, které jsem si půjčila v knihovně

 

Knihy, které jsem vyhrála, či dostala 

 

Zpět

Komentáře k Měsíční chvástačce

Datum 03.09.2015

Vložil vrania

Titulek Môj prvý komentár na tvojom novom blogu (alebo nič horšie ako titulok po mne už snáď nemôžeš chcieť)

Odpovědět

Uf, no, a teraz k veci... Z vyššie spomínaných níh mi niečo vraví akurát tak Divotání (aj to iba vďaka tebe) a Dárce, ktorého som si kedysi chcela prečítať (teraz nejak nečítam nič). To bola zároveň odpoveď na tvoju otázku. Čitateľ vo mne za posledný rok odumrel/odumiera. Ak nepočítam čítanie online publikovaných diel amatérsky pisateľov (ja nám proste inak nepoviem).

Keď som ťukla na "Web" pri komentári od teba na mojom blogu a vypľulo ma to tu, skoro som stratila oči. Najprv som si pomyslela: "Jéj, má nový dess. Fajný." Potom som začala mrkať na nadpis stránky, nakoniec som pohľadom zablúdila k adrese. Musím sa priznať, že som tu z toho trošku nervózna, nesvoja. Horko ťažko sa nútim venovať pozornosť blogom na blogspote, presnejšie komentovať, a webnode na tom nie je o moc lepšie. Ale snáď sa prekonám. Nerada by som ťa stratila z dohľadu =) Drž sa v nových vodách.

Datum 04.09.2015

Vložil Nasťa

Titulek Re: Môj prvý komentár na tvojom novom blogu (alebo nič horšie ako titulok po mne už snáď nemôžeš chcieť)

Odpovědět

No, ono je to trochu složitější, protože mi na blog.cz vadí neustálé reklamy, které se mi tam pořád objevují a ne a ne zmizet, proto jsem se rozhodla přestěhovat sem, snad to nebude až tak velký šok! :D