Druhý "letní" blogový Read A Thon!

03.07.2018 12:47

Tak jsem si říkala, že už je tady dlouho celkem mrtvo, proto jsem se rozhodla vdechnout trochu života do toho umírání. Jelikož kalendář ukazuje začátek července, což pro mnohé z nás znamená v první řadě vytoužené volno a odpočinek. Rozhodla jsem se pro organizaci malého „Read a Thonu“. Šli byste do něj se mnou?

Mám v plánu jej uspořádat tento víkend (6.-8.7.2018). Já vím, je to celkem narychlo a relativně krátká doba na to se na něj připravit. Ovšem o to víc by byl výsledek zajímavější. Zároveň je to skvělá možnost, tedy alespoň pro mě pohnout se svojí „Knižní výzvou“, která v průběhu zkoušek tak trochu (hodně...) stagnovala.

Doufám, že se VÁS KNIHOMOLŮ zapojí co nejvíce, aby to nedopadlo jako minule, kdy jsem si svůj první čtecí maraton musela odbýt celý sama. Což bylo opravdu velice smutné. Tak co, vzmužíte se a půjdete do toho se mnou?

Budu velice ráda, pokud tuto akci budete aktivně sdílet na sociálních sítích a webech. Pojďme si všichni společně zpříjemnit začátek prázdnin prostřednictvím nějakého skvělého příběhu!

Zpět

Druhý "letní" blogový Read A Thon!

Datum 09.07.2018

Vložil Lory Humble

Titulek tichyodpor.blogspot.cz

Odpovědět

Uf, tak to jsem trochu propásla. I když na druhou stranu - lhala bych, kdybych tvrdila, že jsem o víkendu nečetla (a to docela dost), takže by se to možná ještě mohlo počítat :D

Datum 26.07.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: tichyodpor.blogspot.cz

Odpovědět

Tak třeba někdy jednou! :) Přeci jen, člověk má číst hlavně pro radost a tudíž, kdy se mu chce.. :D

Datum 08.07.2018

Vložil Aires

Titulek https://airesbooks.blogspot.cz

Odpovědět

Skvělý nápad :) Ráda bych se zúčastnila, ale tento víkend jsem byla na festivalu takže čtení šlo stranou:) Ale určitě si plánuji některý letní víkend dát čtecí maraton :)

Datum 26.07.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: https://airesbooks.blogspot.cz

Odpovědět

Tak to se mnou na tom svém maratonu počítej, ráda si dám repete! :)

Datum 05.07.2018

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Zkusit to mohu, ale nic ti bohužel neslibuji... :p

Datum 26.07.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Jak to nakonec dopadlo? :)

Datum 03.07.2018

Vložil Casion

Titulek my-fantasydream.blog.cz

Odpovědět

Držím palce, aby si toho prečítala čo najviac :-) Ja osobne sa nezapojím, mne to nikdy nevyjde keď si čítanie naplánujem :D Vždy mi do toho niečo skočí :-)

Datum 26.07.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: my-fantasydream.blog.cz

Odpovědět

Chápu, čtení je přeci jen hlavně koníček, nikoliv povinnost.. :)