Zimní zkouškové pokořeno, jsem zpět!

03.02.2019 14:43

Konečně se mi podařilo složit všechny postupové zkoušky ze zimního semestru a mám tak chvilku volno. Ráda bych ukojila svůj čtenářský deficit a pokořila všechny knihy, které vidíte na fotografii. „Poslední číslo“ jsem dnes dopoledne zdárně dočetla a mohu vám ho vřele doporučit! KNIHY DOBROVSKÝ a nakladatelství „King cool“ opravdu vydávají jednu pecku za druhou a tahle kniha rozhodně není výjimkou! Teď se chystám na „Časoběžník“ od Fragmentu. No jo, cestování v čase a moderní technologie to je zkrátka moje.

V pátek jsem navíc prémiově navštívila VIP kino Cinema City v OC Chodov, sice se jedná o trochu dražší záležitost, ale je to nezapomenutelný zážitek! Rozhodně si film užijete úplně v jiném měřítku než v běžném sále. „Raubíř Ralf a internet“ mě poněkud zklamal, hlavně kvůli neskutečnému množství reklam, jež se nacházely přímo uprostřed primární dějové linie, ale Disney princezny byly bezkonkurenční a rozhodně celému snímku nasadily korunu.

Tak mě napadá, co byste tu rádi viděli? Filmové/knižní recenze? Unboxing, whishlist nebo ukázky z knihy? Chtěli byste se zapojit do knižního maratonu? Pište, buďte aktivní a očekávejte větší množství článku na tomto webu. Vracím se a chci to tady oživit!

Zpět

Vaše komentáře k novinkám

Datum 05.02.2019

Vložil Maddie

Titulek walletofinfinity.blogspot.com

Odpovědět

Budu ráda za všechno upřímně :D
Jsem ráda, že jsi to zvládla :)

Datum 09.02.2019

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.com

Odpovědět

Děkuji moc, i mně se ulevilo! :)

Datum 04.02.2019

Vložil TheMelorry (srdceknih.blogspot.cz)

Titulek ...

Odpovědět

Přidávám se ke gratulaci ke zkouškovému. :) (i mě se už podařilo všechy zkoušky zdárně ukončit, takže s opětovnou aktivitou jsem na tom stejně)
Na závěr vyjmenované typy článků - chci všechny a pokud bude nějaký maraton ráda bych se konečně (poprvé) zkusila zapojit. :)
Budu se těšit na články. ♥

Datum 09.02.2019

Vložil Nasťa

Titulek Re: ...

Odpovědět

Děkuji, i tobě moc, moc gratuluji! :) Maraton zkusím uspořádat a budu ráda, pokud se zapojíš! :)

Datum 03.02.2019

Vložil Aires

Titulek https://airesbooks.blogspot.cz

Odpovědět

Vítej zpátky, těším se na tvoje články :)A gratulace ke splněnému zkouškovému :) Taky se chystám na Časoběžník a váhám nad Posledním číslem :)

Datum 09.02.2019

Vložil Nasťa

Titulek Re: https://airesbooks.blogspot.cz

Odpovědět

Děkuji! :) "Časoběžník" je moc fajn a "Poslední číslo" rozhodně také doporučuji! Určitě se ti obě budou líbit! :)