Vyhodnocení mého prvního Read A Thonu!

18.02.2017 11:58

Tak a mám za sebou svůj historicky první Read A Thon, který jsem si sama uspořádala. Je trochu smutné, že jsem zároveň byla jeho jediným účastníkem, ale i tak jsem si ho užila. Měla jsem totiž volno, které už mi bohužel končí, a v pondělí půjdu vstříc novému semestru. Nicméně vraťme se zpátky k Read A Thonu, jenž byl pro mne vskutku plodný, i když jsem nakonec sáhla po jiných knihách, než bylo původně v plánu!

Knihy, které byly pro Read A Thon naplánovány

Dorazily mi totiž dvě recenzní knihy, respektive jedna E-kniha (Siréna) z eReading.cz a druhým kouskem byla Univerzita výjimečných – Zrada ČBDB. Obě dvě mne samozřejmě velice potěšili a moc za ně děkuji. Takže mé rozhodnutí bylo jasné, jakmile jsem přelouskala Zakázané přání, tak jsem se okamžitě ponořila do Sirény od mé oblíbené Kiery Cassové, od které bych hltala snad i telefonní seznam. Následné byla na řada Univerzita výjimečných – Zrada a ke konci týdne jsem stihla ještě 320 stránek z posledního dílu Měsíčních kronik – Winter (kterou už jsem k dnešnímu dni úspěšně dočetla).

Knihy, které jsem nakonec přečetla

Suma sumárum jsem stihla přečíst tři knihy a celkem 1121 stránek za jediný týden. K dnešnímu dni jsem již zvládla 5. z 30. knih z mé letošní Knižní výzvy a ještě bych ráda o víkendu přelouskala alespoň polovinu z Ve tvých očích (Nicolas Sparks) a ve čtečce mám aktuálně rozečteno 27% z Čar života, které mi velice připomínají Star Wars. Tolik tedy k mému premiérově samostatnému Read A thonu, snad se nás příště sejde více. A co zrovna čtete vy? ☺ 

Zpět

Vaše komentáře k Read-a-thonu

Datum 18.02.2017

Vložil Marie

Titulek mariehorse.blog.cz

Odpovědět

Škoda, že jsem si toho nevšimla dříve, moc ráda bych se přidala. Ale tak snad brzy bude další :)
Já momentálně čtu Stalkera :)

Datum 24.02.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: mariehorse.blog.cz

Odpovědět

Určitě zas budu nějaký pořádat! :) A počítám s tebou! :)