Úryvkové úterý - #9

09.08.2016 18:02

Meme pocházející z dílny AliPeli, jeho úkolem je zveřejnit každé úterý úryvek z knihy, který zrovna čtete, či jste četli. Velikost úryvku je čistě na vás, ovšem měl by být pokud možno bez spoilerů. Pojďme se tedy společně podívat, co čtu zrovna já. Každopádně budu moc ráda, pokud se také zapojíte a dáte mi do komentářů odkaz na vaše meme.  P.S. Co jste zrovna přečetli, případně čtete teď? Neváhejte se podělit do komentářů! 

***

Co zrovna čtu a jaké jsou mé dojmy?

Jak už jsem se vám asi zmiňovala v rozbalovacím článku, tak mi z internetového portálu Fantasya.cz, kterému tímto hrozně moc děkuji, přišla skvělá novinka. Stínová královna, která se mi zatím strašně moc líbí, ale jsem z ní i trochu rozpačitá, protože spoustě věcí zatím ještě nerozumím. Avšak i tak se mi čte velmi dobře a příběh plyne pod rukami. Už dle velmi akčního začátku lze předpovídat, že se u knihy rozhodně nebude nikdo nudit!

Ukázka z knihy Stínová královna - C.J. Redwine

Nazítří časně ráno se vydali na východ k vesničce Horní žleb. Osada lemovala obě strany prašné cesty vedoucí přes Jestřábí hory a do sousedního království Eldr. Proslýchalo se, že kvůli válce s obry, která tam zuří, prchají tudy Eldriané s kapsami naditými drahokamy, které v touze po holém přežití směňují za pití a jídlo. Gabril doufal, že mají na výměnu i jiné věci, na nichž by Lorelei mohla procvičovat svá kouzla. Trojice putovala mlčky. Po zamračené obloze uháněla nízká mračna a čerstvý vlhký vítr, ohlašující blížící se sněhovou bouři, nelítostně studil na tvářích. Stoupali po stejné cestě, po níž předešlý den drkotal vůz s desátky v naturáliích, a nad jejich hlavami lenivě kroužila Saša, jejíž světle šedá křídla opisovala dlouhé spirály a téměř splývala s oblaky.

Meme pocházející z dílny AliPeli, jeho úkolem je zveřejnit každé úterý úryvek z knihy, který zrovna čtete, či jste četli. Velikost úryvku je čistě na vás, ovšem měl by být pokud možno bez spoilerů. Pojďme se tedy společně podívat, co čtu zrovna já. Každopádně budu moc ráda, pokud se také zapojíte a dáte mi do komentářů odkaz na vaše meme.  P.S. Co jste zrovna přečetli, případně čtete teď? Neváhejte se podělit do komentářů! 

Zpět

Vaše komentáře k Úryvkovému úterý

Datum 18.08.2016

Vložil Casion

Titulek Jééé :D

Odpovědět

Túto knihu si chcem niekedy tiež prečítať :-) Úryvok je super :D

Datum 11.08.2016

Vložil Kate

Titulek :)

Odpovědět

Stínová královna je hrozně moc láká, doufám, že si ji také co nejdřív přečtu :)
https://bkate6.blogspot.cz/

Datum 13.08.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: :)

Odpovědět

Za sebe ji můžu jenom doporučit.. :)