Úryvkové úterý - #7

05.07.2016 17:02

Meme pocházející z dílny AliPeli, jeho úkolem je zveřejnit každé úterý úryvek z knihy, který zrovna čtete, či jste četli. Velikost úryvku je čistě na vás, ovšem měl by být pokud možno bez spoilerů. Pojďme se tedy společně podívat, co čtu zrovna já. Každopádně budu moc ráda, pokud se také zapojíte a dáte mi do komentářů odkaz na vaše meme.  P.S. Co jste zrovna přečetli, případně čtete teď? Neváhejte se podělit do komentářů! 

***

Co zrovna čtu a jaké jsou mé domy? 

Aktuálně na mě ve čtečce číhá žhavá CooBoolínská novina (za poskytnutí recenzní e-knihy velmi děkuji internetovém knihkupectví eReading.cz) a to sice Dcera od Kiery Cass, autorky trilogie Selekce, která má být prý i zfilmovaná. Dcera by měla být volným pokračováním těchto třech dílů. Mnozí čtenáři měly na knihu spíše negativní ohlasy, ale mě se zatím vskutku zamlouvá (jsem asi na 33%), příběh je čtivý a děj rychle odsýpá. Myslím, že kdybych se nekrotila a nebrala si svůj milovaný Kindle jen na dlouhé cesty, tak už mám knihu dávnou přečtenou. 

Ukázka z knihy Dcera - Kiera Cassová 

Teta May dloubla loktem do mámy a obě se usmály. Nikdy se spolu nehádaly, alespoň ne kvůli důležitým věcem. Díky nim jsem se trochu uklidnila. Mají pravdu. O nic nejde. „To zvládneš, neboj se,“ ujišťovala mě máma. „Ty ani neumíš něco nezvládnout.“ Načež na mě mrkla a já jsem se bezděky napřímila. Pak jsem se podívala na hodiny. „Měla bych jít. Díky, že jste přišly,“ řekla jsem, přičemž jsem vzala tetu May za ruku. „Žádný problém.“ Vyšly jsme spolu na chodbu a tam jsem objala nejdřív tetu a pak i mámu. „Hezky se bav,“ zašeptala máma, pak chytla svou sestru za ruku a vydaly se opačným směrem. Uhladila jsem si šaty a zamířila jsem o patro níž.

Zpět

Vaše komentáře k Úryvkovému úterý

Datum 06.07.2016

Vložil Adelle

Titulek Dcera

Odpovědět

Já ty negativní ohlasy docela chápu - Eadlyn mě většinu času hrozně vytáčí, ale jinak je to typická Selekce, takže to stejně vidím tak na čtyři nebo pět hvězd :D

Datum 06.07.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: Dcera

Odpovědět

Přesně, také si myslím, že ode mne kniha obdrží vysoké hodnocení! Protože Selekce je vždycky nejlepší! :D

Datum 05.07.2016

Vložil Hanka the bookworm

Titulek Super nápad

Odpovědět

To je moc zajímavé meme, ještě jsem na něj nikdy nenarazila, ale jedná se fakt o super nápad. Ať se líbí i zbytek Dcery a měj se krásně :)

Datum 06.07.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: Super nápad

Odpovědět

Díky moc, taky se měj krásně! :)