Úryvkové úterý - #17

14.09.2017 22:03

Meme pocházející z dílny AliPeli, jeho úkolem je zveřejnit každé úterý úryvek z knihy, který zrovna čtete, či jste četli. Velikost úryvku je čistě na vás, ovšem měl by být pokud možno bez spoilerů. Pojďme se tedy společně podívat, co čtu zrovna já. Každopádně budu moc ráda, pokud se také zapojíte a dáte mi do komentářů odkaz na vaše meme.  P.S. Co jste zrovna přečetli, případně čtete teď? Neváhejte se podělit do komentářů! 

***

Co zrovna čtu a jaké jsou mé dojmy? 

O Radce Třeštíkové se poslední dobou mezi knižními nadšenci opravdu hodně mluvilo, všude se objevovaly upoutávky na její nový román „Osm“. Osobně jsem od ní ještě nic nečetla, a tak jsem se nechala zlákat davem a onu osmičku si pořídila i do své čtečky. Po chvilce váhání, zda se do téhle detektivky pustit, nebo ne jsem nakonec Třeštíkové šanci dala, nicméně teď toho trochu lituji. Příběh je sice čtivý, ale jeho celkové provedení by mohlo býti lepší – šíleně dlouhá souvětí, nelogické postavy a málo pravé detektivní linie. Pro mne spíše zklamání, ale stejně ji nejspíše z principu dočtu.

Ukázka z knihy Osm - Radka Třeštíková

Ona za mnou neleze, ona si nepamatuje, že odešla.“ „To je vtip?“„Není.“ „Hele, já nevím, vo co tady přesně jde, ale zní to kurva šíleně.“

„To jo,“ uzná Honza, ale stejně je rád, že má Míšu doma. Že spolu zase bydlí a ona si pořád zpívá a směje se a uklízí, dokonce víc než dřív, protože pokaždé zapomene, že už uklidila, že v sobotu dělá palačinky s marmeládou a přes týden připravuje Honzovi svačiny do školy, protože neví, že už ve škole nepracuje, že ho líbá, že ho hladí, že se k němu v noci tiskne, že ho zase miluje, jo, je to šílené.

„Takže to auto je pro ni?“„Pro nás.“ „Takže pro ni.“ „Jo, je to dárek.“„A Alici jsi dal co? Kopačky?“

 „Nějak jsme se domluvili,“ ošije se Honza. Nechce s Pavlem o Alici mluvit, dobře ví, že Pavel má Alici mnohem radši než Míšu, už jenom proto, že Alice se vždycky smála jeho vtipům a nikdy o něm neřekla, že je prase. „Nějak jste se domluvili, jo?“ uchechtne se Pavel. „Dyť je to tvoje žena.“ 

Zpět

Vaše komentáře k Úryvkovému úterý

Datum 17.09.2017

Vložil Casion

Titulek pekný úryvok

Odpovědět

Úryvok vyzerá fajn, o knihe som už počula, ale asi to nie je práve môj štýl :)

Casion
my-fantasydream.blog.cz

Datum 19.09.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: pekný úryvok

Odpovědět

Díky moc.. :) No mně právě Radka Třeštíková také moc nesedla..