Úryvkové úterý - #12

18.11.2016 22:00

Meme pocházející z dílny AliPeli, jeho úkolem je zveřejnit každé úterý úryvek z knihy, který zrovna čtete, či jste četli. Velikost úryvku je čistě na vás, ovšem měl by být pokud možno bez spoilerů. Pojďme se tedy společně podívat, co čtu zrovna já. Každopádně budu moc ráda, pokud se také zapojíte a dáte mi do komentářů odkaz na vaše meme.  P.S. Co jste zrovna přečetli, případně čtete teď? Neváhejte se podělit do komentářů! 

***

Co zrovna čtu a jaké jsou mé dojmy?

Všem klukům, které jsem milovala je perfektní oddychové čtivo. Stránky vám rychle ubíhají pod rukama, protože autorčin styl vás prostě vtáhne. Navíc i postavy sami o sobě nejsou vůbec nudné, ba právě naopak a postupem celé knihy se navíc ještě i vyvíjejí, či snad dlužno říci dospívají. Rozhodně si myslím, že byste Jenny Hann neměli minout, protože její romantické jednohubky jsou na dlouhé podzimní večery přímo ideální! Za recenzní e-book mnohokrát děkuji knihkupectví eReading.cz.

Ukázka z knihy Všem klukům.. - Jenny Hanová

Josh sice chodí s Margot, ale klidně by se dalo říct, že je do něj tak trochu zamilovaná celá moje rodina. A těžko říct, kdo nejvíc. Než začal chodit s Margot, byl to prostě náš Josh. Byl s námi odjakživa. Teda, říkám odjakživa, ale není to tak docela pravda. Nastěhoval se do domu vedle nás asi před pěti lety, ale mně to připadá jako věčnost.

 Táta Joshe zbožňuje, protože je to kluk a můj táta má kolem sebe jen samé holky. A to jako fakt – od rána do večera je obklopený ženami. Táta je gynekolog a k tomu ještě zplodil tři dcery, takže pro něj je to celý den jen holky, holky, holky. Taky má Joshe rád proto, že Josh má rád komiksy a chodí s ním rybařit. Jednou nás táta zkusil taky vzít na ryby, ale já se rozbrečela, když jsem si umazala boty od bláta, Margot se rozbrečela, když jí zvlhla knížka, a Kitty se rozbrečela, protože tou dobou byla prakticky ještě mimino.

 Kitty Joshe zbožňuje proto, že s ní hraje karty a nikdy ho to nenudí. Nebo se aspoň tváří, že ho to nenudí. Pořád se spolu o něco vsázejí – když teď vyhraju, uděláš mi sendvič s burákovým máslem s křupinkami a bez kůrek. To chce Kitty. Pak se vždycky zjistí, že burákové máslo s křupinkami nám zrovna došlo, a Josh řekne smůla, vyber si něco jiného.

Zpět

Vaše komentáře k Úryvkovému úterý

Datum 20.11.2016

Vložil Luca

Titulek To vypadá skvěle!

Odpovědět

Páni, to zní jako super oddychovka! Píšu si ji na seznam přání! :D

Datum 26.11.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: To vypadá skvěle!

Odpovědět

Jsem moc ráda, že tě zaujala. A ano, je moc fajn! :)