Unboxing - #6

12.07.2016 12:44

Už je to nějaký ten pátek, co se na blogu objevil příspěvek do rubriky Unboxing, tedy rubriky, která pojednává o tom, co pěkného mi pošťák přinesl ke čtení.  Rovněž jsem se rozhodla pro vás tyto příspěvky poněkud vylepšit tak, abyste si je více užili. Přeci jen ty malé obrázky balíčků nebyly nic moc, nemám snad pravdu? Dejte mi prosím tedy vědět, jak jste s novým zpracováním spokojení a případně, zda se vám zamlouvá více, než to předchozí! No a teď už dost toho chození okolo horké kaše, pojďme se tedy povídat, co pěkného se ukrývalo v balíčku tentokrát!

***

V malém papírovém balíčku se skrývala horká novinka letošního jara a to sice pokračování, tedy lépe řečeno jakýsi „spin-off“ mé oblíbené série Hraničářův učeň. Na knihu jsem se ohromně těšila už od té doby, co bylo avizováno její vydání u Egmontu.

Jak by také ne, vždyť kdo by si neoblíbil věcně nabručeného dobráka Hlata? Po té, co jsem na několika knižních webech narážela na velmi pozitivní ohlasy, tak bylo rozhodnuto, kniha musela být moje! Proto jsem velmi ráda, že mi ji k recenzi poskytlo naprosto skvělé internetové knihkupectví MegaKnihy, kterým tímto velmi děkuji! V balíčku se mimo jiné ukrývala pěkná záložka a samolepka, zkrátka drobnosti, které vždy potěší!  A  já už se neskonale těším, až se pustím do čtení! 

Už jste knihu někdo četl, popřípadě jak se vám líbila? Určitě se mi nezapomeňte do komentářů pochlubit se svými dojmy a nejnovějšími knižními přírůstky!  

Zpět

Vaše komentáře k Unboxingu

Datum 22.07.2016

Vložil Casion

Titulek Jééé

Odpovědět

Knihu mám doma a čítala som, je výborná! :D Rozhodne sa máš na čo tešiť! :-)

Casion
my-fantasydream.blog.cz

Datum 15.07.2016

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Hraničářova učně jsem zkoušela, ale za pátý díl už jsem se nedostala :D

Datum 16.07.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

To je velká chyba, protože tahle série je skvělá! :)

Datum 12.07.2016

Vložil knižní svět

Titulek unboxing

Odpovědět

Tohle je bezva kniha, už mám přelouskáno :D Přeji pěkné čtení :)

Datum 16.07.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: unboxing

Odpovědět

Děkuji moc, už se hrozně těším! :)