Unboxing - #3

19.02.2016 14:53

Včera jsem měla zrovna před přednáškou, když mi přišla smska od mamky, že mi konečně dorazil recenzní výtisk od Martinus.cz. Na tento příběh jsem se vážně moc těšila, protože před nedávnem mi o něm básnila kamarádka. Moje očekávání se ještě umocnilo hodnocením tohoto titulu na Databázi knih, kde získal nemalé ohodnocení přes 80%.  Navíc jsem  zatím nečetla žádnou knihu s podobnou tématikou.  Ani nic, co by bylo přímo situované do země, kde se děj odehrává. Zkrátka a dobře, jsem zvědavost sama. No a co, že mi to vlastně přišlo? P. S. Které knihy přibyly v poslední době do vašich knihovniček, neváhejte se pochlubit do komentářů!

***

Jistě už jste poznali, že se jedná o první díl s tygří série, který nese název Tygrovo prokletí. V balíčku mi kromě knihy dorazilo ještě spousta drobných dárků, za které rovněž moc děkuji. Velkou radost mám zejména z překrásného věnování - "...Knihy jsou pro lidi tím, čím jsou pro ptáky křídla...". Knížku už jsem rozečetla a zatím jsem velmi nadšená, tak uvidíme. Rovněž si ohromně vážím nové spolupráce právě s internetovým knihkupectvím Martinus.cz a moc za ní děkuji! 

Zpět

Vaše komentáře k Unboxingu

Datum 20.02.2016

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Gratuluju ke spolupráci i k pěkné knize! :)

Datum 20.02.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Moc ti děkuji.. :)

Datum 20.02.2016

Vložil Lory Humble | tichyodpor.blogspot.cz

Titulek unboxing

Odpovědět

Já mám doma všechny čtyři díly téhle knížky, ale přiznám se, že jsem se zatím dostala jen ke třetí knize a tu poslední kamsi odstrčila. Dlouho nebyl čas a teď už si tak nějak nepamatuju, co se odehrálo v předchozích dílech a nechce se mi je číst od znova.
Každopádně pevně věřím, že knížka tě bude bavit, prostředí je vážně originální, zápletka i postavy jsou obstojné a jako celek se to pěkně čte :)

Datum 20.02.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: unboxing

Odpovědět

Já jsem zrovna tak ve čtvrtině knihy a zatím si ji neskutečně užívám, zvlášť se mi líbí ten nápad s indickou mytologií, nikdy dřív jsem nic podobného nečetla a proto mi to přijde neskutečně originální. A máš pravdu, výborně se to čte, stránky mi pod rukama ubíhají světelnou rychlostí. :D