Unboxing - #19

18.03.2018 13:26

Úplně jsem se s vámi zapomněla podělit o jeden skvělý přírůstek, jenž mi před časem dorazil z MegaKnih, kterým ze srdce děkuji. Rozhodla jsem se totiž o rozšíření své „Harry Potter“ sbírky a požádala o další knižní kousek ze světa čar a kouzel. Z knihy jsem měla obrovskou radost a hned jak mi přišla, pustila jsem se do čtení. A co, že na mě v balíčku vlastně čekalo, kromě krásné záložky (u MegaKnihy s n nimi zkrátka umí vyhrát, jsou totiž naprosto úchvatné..) s motivy Prahy? Pojďme to tedy zjistit!

***

Ohromně mě potěšila další doplňková knížka k sedmidílné sérii. Tentokrát se jednalo o „Bajky Barda Beedleho“ s komentářem nejznámějšího bradavického ředitele Albuse Brumbála. Bajky si vyloženě vychutnávám, ale i tak je brzičko dočtu, jedná se totiž o poměrně útlou knížečku. I když musím říct, že drobné příběhy jako takové jsou skvělé, místy sice připomínají motivy známých pohádek, ale to je detail. Někdy mi, ale samotný komentář ředitele, místy mi připadá slušně řečeno k ničemu, naopak v některých případech skvěle dokresluje atmosféru.

Teď už mi ke kompletní sbírce chybí jen „Famfrpál v průběhů věků“. Jo, a když už jsme u toho, kdo z vás viděl novou upoutávku na „Grindelwaldovy zločiny“ a těší se stejně jako já? Zkrátka, už aby to tady bylo, souhlasíte?

Zpět

Vaše komentáře k Unboxingu

Datum 24.03.2018

Vložil Casion

Titulek my-fantasydream.blog.cz

Odpovědět

Rozprávky barda Beedla sú skvelá kniha, mám ich v prvom vydaní aj v angličtine, je to srdcovka :-)

Datum 25.03.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: my-fantasydream.blog.cz

Odpovědět

Přesně, výborná srdeční záležitost! ♥

Datum 23.03.2018

Vložil Aires

Titulek https://airesbooks.blogspot.cz

Odpovědět

Máš moc pěknou sbírku knížek i funko :) Na doplňkové knihy k Harrymu se také chystám :)

Datum 25.03.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: https://airesbooks.blogspot.cz

Odpovědět

Díky moc.. :) Funko už jsou spíš taková závislost.. :D No jo, ty figurky jsou zkrátka roztomiloučké! :D

Datum 20.03.2018

Vložil Lory Humble | tichyodpor.blogspot.cz

Titulek ...

Odpovědět

Mně už je skoro trapné říkat to nahlas - nebo psát - ale zatím jsem žádného HP nečetla, i když jsem před časem byla naprostý blázen do filmů. Každopádně až se k němu jednou konečně dostanu, určitě kouknu i po tomhle doplňku :)

Datum 25.03.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: ...

Odpovědět

Harryho si musíš přečíst, knihy jsou 100x lepší něž filmové zpracování! Jakmile se jednou začteš, nebudeš moci přestat! :D

Datum 18.03.2018

Vložil Lucy Lillianne

Titulek lucy-lillianne.blogspot.cz

Odpovědět

Závidím :-D

Datum 25.03.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: lucy-lillianne.blogspot.cz

Odpovědět

No, po přečtení ti povím, že je fakt musíš mít! :D

Datum 18.03.2018

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Já nejsem moc velká fanynka Harryho Pottera :D Ale tobě přeji příjemné čtení :)

Datum 25.03.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

To jsi asi jedna z mála, koho tenhle fenomén neoslovil.. :D Děkuji moc! :)