Unboxing - #18

08.02.2018 21:37

Poslední dobou vychází spousta krásných knih, což je pro mě určitě skvělá zpráva, jelikož doháním své čtecí resty. Před nedávnem mi udělaly radost hned dvě krásky, na které jsem čekala opravdu dlouho. Jednu jsem už přečetla, ale zrovna teď si dávám rereading, jelikož mi některé detaily zdá se unikly a na tu druhou se teprve chystám. Během šesti dnů už jsem stihla úspěšně přečíst dvě a půl knihy, je vidět, že mi čtení během zkouškového opravdu chybělo! Nicméně dost už tlachání, pojďme se raději podívat na nové přírůstky!

***

Jako první ke mně zavítala „Čtenářka“, která se mi opravdu velice líbila. Ovšem na první pohled jsem nestačila zachytit všechny tajné vzkazy, které skrývá, a proto si dávám rereading. Moji recenzi si, ale směle můžete přečíst právě ZDE. Rozhodně se jedná o příběh, který mohu jen doporučit! Fragment ode mne získává „velký palec nahoru“, poslední dobou vydávají samé pecky!

Další „srdcovkou“ je závěrečný díl trilogie o „Královně Tearlingu“, trochu jsem se bála, zda Yoli sérii vůbec dovídá, jelikož se onen třetí díl neustále odsouval a odsouval, ale povedlo se, a tak si nyní stejně jako spoustu dalších nadšenců mohu přečíst „Osud Tearlingu“, rozhodně se těším! Beru ji sebou na hory, tak doufám, že si spolu užijeme spoustu dobrodružství po večerech!

Velice děkuji portálu ČBDB a Fantasya.cz za tyhle úžasné novinky, kniha m vždy rozradostní den! Děkuji mnohokrát, velice si spolupráce vážím!

 

Zpět

Vaše komentáře k Unboxingu

Datum 24.02.2018

Vložil Lory Humble | tichyodpor.blogspot.cz

Titulek ...

Odpovědět

Obě knížky znám, ale ani jednu jsem nečetla. Už pěkně dlouho se ale chystám na sérii o Královně Tearlingu, takže doufám, že se k ní taky jednou konečně dostanu :)

Datum 11.02.2018

Vložil Aires

Titulek https://airesbooks.blogspot.cz

Odpovědět

Pěkné nové kousky :) Tearling bych také ráda dočetla :) A Čtenářka by měla brzy přijít, takže se těším. Hezké čtení :)

Datum 15.02.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: https://airesbooks.blogspot.cz

Odpovědět

Děkuji.. :) Jsem zvědavá na to, jak se ti bude "Čtenářka" líbit, je to dost zvláštní kniha! :)

Datum 10.02.2018

Vložil Casion

Titulek my-fantasydream.blog.cz

Odpovědět

Osud Tearlingu som už čítala, u nás vyšiel o niečo skôr a je to dobrá kniha a hlavne ten záver ma dosť prekvapil, tak som zvedavá čo naň povieš :-) Čtenářku by som si rada prečítala, tak snáď s ak nej dostanem :D

Datum 15.02.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: my-fantasydream.blog.cz

Odpovědět

O divném konci toho slýchám opravdu dost, jsem na to fakt zvědavá, zatím jsem na začátku, ale těším se.. :D

Datum 09.02.2018

Vložil Lucy Lillianne

Titulek lucy-lillianne.blogspot.cz

Odpovědět

Na Osud taky čekám. Jakmile si sestavím seznam, pádím do knihkupectví :-)

Datum 15.02.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: lucy-lillianne.blogspot.cz

Odpovědět

Já mám pocit, že můj seznam je opravdu nekonečný a pořád se rozrůstá! :D

Datum 08.02.2018

Vložil Marie

Titulek mariehorse.blog.cz

Odpovědět

Na obě ty knížky každou směnu koukám asi tisíckrát, ty obálky jsou nádherné ♥.

Datum 15.02.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: mariehorse.blog.cz

Odpovědět

Ano, obálky jsou opravdu úžasně zpracované, radost je mít v knihovničce! :)