Rok s rokem se sešel - Aneb Humbook 2017 mým pohledem!

08.10.2017 19:03

Včera (7.10.2017) jsem se jako spousta knižních nadšenců vypravila na již druhý ročník Humbook festivalu, který spolu pořádají dvě nakladatelství CooBoo a Fragment a samozřejmě celou akci zaštiťuje Albatrosmedia jako celek. Měla jsem velkou radost, že jsem si vstupenku pořizovala už v polovině srpna, protože jinak bych se bývala na festival vůbec neměla šanci dostat. Už v polovině září se všechny vstupenky, o VIP vůbec nemluvě, beznadějně vyprodaly. A pak, že my mladí nečteme, že?

Já jsem si řekla, že se vyplatí trochu si připlatit a koupila si VIP vstup, v němž byla bohužel pouze jedna reading copy. Poznámkový blok. Slevový kupon na 25 % do e-shopu Albatrosmedia. Dvě e-knihy zdarma od eReading a pár dalších slev od sponzorů. Což mi osobně přijde trošku škoda, protože minulý rok byly ve VIP tašce knihy dvě a o dost tlustší. Nicméně „Dívka z inkoustu a hvězd“ vypadá opravdu krásně, hlavně uvnitř je úžasně graficky upravena. Myslím, že těch 224 stran velice rychle uteče.  „Tlukot mého srdce“ od eReading mě také zaujal, navíc má velice dobré hodnocení i na Databázi knih. No, moje čtečka už se na něj těší...

S kamarádkou jsme branami Meetfactory prošli jako jedni z prvních návštěvníků. Možná právě díky tomu jsme neschytali tak obrovskou frontu u stánku s knihami, protože později už se k němu nedalo vůbec procpat. Musela jsem se dost krotit, ale nakonec jsem si domů odnášela jen „Divotvůrce“, kterého si všichni náramně chválí, tak snad se bude líbit i mně. Mimochodem, cca v 9:20 už jsem si z pultu brala jeden z posledních kusů, tomu se říká štěstí.

(Malé shrnutí toho, co jsem si z letošního Humbookfestu odnesla..) 

Štěstěna se na mne usmála i v případě záložkového workshopu, s kamarádkou jsme byli jedny z posledních, kteří si záložku vybarvili, potom už došly. A já jsem si dokonce ještě stihla vzít jednu „Alenkovskou“ s mým nejoblíbenějším citátem – naprostá spokojenost...

Dál už není třeba dlouze povídat, besedy se zahraničními autorkami neměly chybu. Hlavně Joelle byla perfektní, zábavná, a dokonce nám i zazpívala. Její série „Univerzita výjimečných“ se mi opravdu moc líbí, navíc hlavní hrdinka studuje státní správu, což je mi problematika velice blízká! A.G. Howard byla také parádní, navíc nám všem přinesla krásné dárečky. Kartu s podpisem a tematickou drobnost – klíč k Říši divů, či Fantomovu masku (já mám masku) ... O mém nadšení z autogramu v knize se ani zmiňovat nemusím!

Kolektiv z Potterfan také neměl chybu, stejně jako i obě besedy zabývající se vznikem knihy. Hned si budu těch mých literárních skvostů vážit o něco více. Tolik je za tím vším práce, redaktoři to opravdu nemají lehké!

(Krátký fotoexkurz, většinou moc nefotím a spíše si atmosféru vychutnávám..) 

A co vy, užili jste si letošní festival? Co hezkého jste si koupili? Půjdete příští rok zas? Nezapomeňte se mi pochlubit dolů do komentářů. Doufám, že jste stejně nadšení jako já! Poněvadž osobně bych šla klidně dneska zas! Máte to taky podobně, nebo se vám letos něco nezdálo? Půjdete zase příští rok? 

Zpět

Vaše komentáře k novinkám

Datum 10.10.2017

Vložil Eliz

Titulek walletofinifnity.blogspot.cz

Odpovědět

Já jsem na letošní Humbook bohužel nemohla, ale jak tak vidím ty fotky a všechny tvoje úlovky, dost toho lituju :p

Datum 14.10.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinifnity.blogspot.cz

Odpovědět

Tak snad ti to vyjde příště, je to vážně skvělá knižní akce! :)

Datum 09.10.2017

Vložil Casion

Titulek Bola to super akcia

Odpovědět

Humbook sa mi veľmi páčil, mal pár nedostatkov, ale aj tak som si ho užila :D Ľudí bolo naozaj veľa, čo je trošku škoda keď vezmeme do úvahy priestory tak sme tam boli trošku natlačení, ale inak to bolo fajn. VIP balíček ma tiež sklamal, čakala som tam aspoň odznak alebo tak :-) Každopádne som stretla super ľudí a besedy s autorkami boli skvelé :-)

Casion
my-fantasydream.blog.cz

Datum 14.10.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: Bola to super akcia

Odpovědět

To je pravda, nějaké trhliny to mělo. Hlavně, jak píšeš - fronty a mraky lidí, třeba knihy v obchůdku mizely rychlostí blesku. Kdo dřív přišel, ten si něco odnesl, ostatní měli smůlu.. VIP balíček byl bohužel letos opravdu slabý, vzhledem k jeho ceně.. Ale jinak to byl skvělý den plný knih! :)

Datum 08.10.2017

Vložil Aires

Titulek https://airesbooks.blogspot.cz

Odpovědět

Skvělý článek o Humbooku :) Já na něm byla včera také poprvé :) Nápad a program super, ale jsem zklamaná z toho, že vše a co jsem se těšila, jsem nakonec nestihla. Chtěla jsem si koupit knihy, když jsem stála ve frontě 30minut, tak jsem to vzdala a tak odjíždím s prázdnou :D Chtěla jsem si udělat záložku a svíčky, ale přes ty kvanta lidí jsem se sotva nacpala do té malé místnůstky :D

Datum 14.10.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: https://airesbooks.blogspot.cz

Odpovědět

Přesně, nápad je to skvělý, ale realizace trochu pokulhává. Hlavně ty fronty u obchůdku s knihami byly ubíjející, kdo přišel po desáté hodině, tak už téměř neměl šanci pořídit si nějaké ty žhavé novinky.. Snad to bude příští rok lepší! :)

Datum 08.10.2017

Vložil Lucy Lillianne

Titulek -

Odpovědět

Já nejela a ani toho moc nelituji. Někteří moc nadšení nebyli...

Datum 14.10.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: -

Odpovědět

Co ti budu vykládat, své trhliny festival měl, ale nikdo nejsme neomylný. Já návštěvy nelituji, byl to skvělý den a ten program rozhodně stál za to! :)