Po měsíční pauze jsem zase zpátky!

26.01.2018 18:14

Krásný den mí milí knihomolští přátelé. Opět se vám hlásím po více jak měsíční pauze. Důvod je vcelku jasný – zkouškové období. Dalo mi docela zabrat, ale nakonec jsem ze všech zkoušek získala známku nejvyšší a mám tak chvíli toho vytouženého volna, s nímž přichází také více času na čtení a jiné koníčky na které nebyl od vánočních svátků vůbec žádný čas. Nicméně teď to hodlám napravit a pustit se do plnění nové knižní výzvy 2018!

A jak dopadlo mé loňské snažení? Přečetla jsem celkem 69 knih, oproti původním 30-ti, které byly v plánu. Určitě to není nejhorší, ale trochu mě mrzí, že jsem se nedostala k té sedmdesátce. No, co se nepovedlo loni, může se povést letos. Takže KNIŽNÍ VÝZVA 2018 je pro mě 75-80.knih! Jsem na sebe opravdu zvědavá a doufám, že se mi nakonec podaří ji pokořit. Jaká je ta vaše?

Rozhodně nemám v plánu zahálet, a proto se již teď pouštím do knižních novinek, které mi v průběhu zkouškového dorazily (viz. Fotografie výše) z ČBDB a Fantasya.cz, oběma za ně moc děkuji! Četli jste některé z nich, nebo se teprve chystáte?  Co takhle uspořádat si příští týden čtecí maraton? Šly byste do toho se mnou? Já si totiž chci zpravit chuť. V lednu jsem stihla jen rereading „Geminy“ a knižní dárek od Ježíška neboli „Krasojezdkyni“.

Zatím se mějte hezky a hlavně čtěte, blíží se víkend, což je ideální čas na to, zalézt si do vyhřáté postele s nějakým krásným příběhem. P.S. Nezanevřete také na můj blog, ode dneška tu totiž bude opět pěkně živo, takže se máte na co těšit!

Zpět

Vaše komentáře k novinkám

Datum 29.01.2018

Vložil Aires

Titulek https://airesbooks.blogspot.cz

Odpovědět

Vítej zpátky a gratuluji k úspěšnému zkouškovému :) Já už ho mám za sebou a čtu jako o závod :) Určitě to teď také doženeš, protože ty nové přírůstky vypadají vážně lákavě :) Hezké čtení :)

Datum 31.01.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: https://airesbooks.blogspot.cz

Odpovědět

Děkuji moc, taky doufám, že brzo naženu svůj "čtecí skluz" taky jsem chytla druhý dech a čtu jak šílená.. :D

Datum 29.01.2018

Vložil Casion

Titulek my-fantasydream.blog.cz

Odpovědět

Gratulujem k úspešnému skúškovému :-) Knihy vyzerajú super, Čtenářku by som si chcela tiež prečítať, tak snáď sa ku knihe dostanem :D

Datum 31.01.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: my-fantasydream.blog.cz

Odpovědět

Děkuji, pak poreferuji o tom, jaká ta "Čtenářka" vlastně byla, i když všude na ni slyším zatím jen samou chválu! :)

Datum 29.01.2018

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Vítej :)
Já jsem Geminu zorvna dočetla. Z novinek uvažuji o Čtenářce :)

Datum 31.01.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

"Gemina" je skvělá, že? :) Teda příběh spíše průměrný, i když ten konec je fakt nadějný! Jsem zvědavá na závěrečný díl, snad zpracování opět nezklame! :)

Datum 28.01.2018

Vložil TheMelorry (srdceknih.blogspot.cz)

Titulek ...

Odpovědět

Ke kránému čtecímu skóre gratuluju a držím palce, ať se ti podaří splnit ji i letos. :)) Odmlku naprosto chápu a dvě knihy nejsou zas tak špatné, jak tvrdíš. :))

Datum 31.01.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: ...

Odpovědět

Děkuji moc, těch 80. knih je trochu výzva, ale ty já ráda, tak uvidíme, co z toho nakonec vyleze! :)