Pár statistik k Novému roku 2017!

11.01.2017 12:13

Už tu máme nový rok 2017, to zas bude překlepů, než si člověk zvykne psát na konci místo šestky sedmičku. Všichni už jste dozajista stihli provést shrnutí toho nejdůležitějšího z hlediska roku minulého, včetně evaluace „Čtecí výzvy“, jen já se k tomu nějak nemám. Upřímně už to plánuji poměrně dlouho, ale čas ten bohužel není. Budu si ho muset udělat, ale už teď vím, že to nepůjde dříve než v únoru, protože teď trávím většinu svého dne s učebnicí v ruce, jen dnes mám volno, a proto vám píšu, abyste věděli, že mi na webu ještě pořád záleží.

Nicméně i tak přidám trochu těch statistik, sice je jich poskromnu, ale přeci jen. Za uplynulý kalendářní rok se mi podařilo navázat několik nových spoluprací, zvýšit návštěvnost a publikovat 25 knižních recenzí! Mezi nejčtenější nakladatelství patří jednoznačně CooBoo a nejvyhledávanějším žánrem bylo i letos fantasy. Nejlepší knihou roku bych zvolila Pomstu a rozbřesk, zato největším zklamáním bylo Všichni jsme hleděli vzhůru. V roce 2016 jsem se též zúčastnila mého prvního knižního festivalu Humbook, který byl naprosto dokonalý!

A teď několik knižních restů, jenž si sebou nesu do „Nového roku“. V knihovničce na mě čeká Sůl moře, Dům, ve kterém…, Akta Iluminae – všechno jsou to přírůstky z Humbooku a také Měsíční kroniky, respektive jejich poslední díl Winter, kterou mi přinesl Mikuláš! Už se těším, až budu mít volno, protože tyhle kousky rozhodně stojí za pozornost!

No a posledním milníkem, který bych tu ráda zmínila, jsou Vánoční svátky. Kromě nekonečného učení jsem si stihla dvakrát zajít do kina a to sice na „animák“ Zpívej, který byl tak trochu lepším průměrem a na Pasažéry, na ty jsem se těšila hlavně kvůli hereckému obsazení. První půlka byla super, ale ta druhá mohla být lepší, ale i tak stáli za to! Pokud by byl zájem, mohu sepsat recenzi. V neposlední řadě musím ještě zmínit svou knižní nadílku, pod stromečkem jsem našla Mrazivý oheň, který má naprosto úchvatnou obálku a aktuálně mi dělá po večerech společnost!

A když už jsme u těch knih, tak moje Knižní výzva pro 2017 činní 30 kousků, já vím je to málo, ale raději budu navyšovat v průběhu (což se určitě stane), než se hnát do extrémů hned z kraje. To je pro dnešek ode mne vše a já se zas ozvu, ale asi až v únoru. Tak se mějte hezky a čtěte!

Zpět

Vaše komentáře k novinkám

Datum 15.01.2017

Vložil Lory Humble | tichyodpor.blogspot.cz

Titulek ...

Odpovědět

Gratulace k novým spoluprácím i vydaným článkům, Humbook ti taky závidím. Určitě se pak chystám na Pomstu & Rozbřesk a taky mě zaujali Pasažéři.
30 není málo - hlavně, když si člověk tu četbu užije :)

Datum 02.02.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: ...

Odpovědět

Děkuji ti moc! :) Humbook by skvělý, určitě na něj musíš letos zajít, je to vážně neskutečný zážitek a pro knihomola téměř nutnost! :D Na Pasažéry bude brzy recenze, tak snad tě dostatečně nalákám k návštěvě kina! :) pomstu & Rozbřesk si určitě přečti, je naprosto fenomenální! :D