P.S. Stále tě miluju - Láska někdy opravdu mate!

23.12.2016 22:57

Jenny Hannová - P.S. Stále tě.. 

Originální název: P.S. I Still..
Rok vydání: 2016 (originál vydán 2015)
Počet stran: 296
Vazba knihy: Vázaná
Nakladatelství: CooBoo

Když vám osud dá druhou šanci!

Lara Jean opravdu nečekala, že by z té kalamity s rozeslanými dopisy mohlo vzejít něco dobrého. Lara se tak přičiněním samotného osudu dostane do trapné hry plné předstírání vztahu s třídním krasavcem Petrem Karvinským. Nicméně ani v nejmenším neočekávala, že by se do něj mohla doopravdy zamilovat, nebo co víc, že by on její náklonost opětoval. Rozhodně ne potom, co se právě rozešel s tou nejhezčí holkou ve třídě, s Geneive. Avšak Peter o Laru opravdu stojí, dokonce tak moc, že je ochoten ji ochraňovat před celím světem. Je úžasně vtipný, charizmatický, no zkrátka dokonalý a tak jejich přátelství brzy přeroste v něco víc. První pusu, rande a příjemné společné chvilky. Život už zkrátka nemůže být lepší.

 Jenže se najednou odněkud z minulosti vynoří jejich dávno zapomenutý spolužák John Ambrose McClaren ke kterému shodou okolností dívka také kdysi něco cítila. Zprvu nevinné dopisování si se postupem času vyhrbuje stále ve složitější změť vztahů a zdá se, že Peter už není jediný mladý muž, který usiluje o srdce středoškolačky. Jenže dokáže milovat oba dva na ráz, najde pro ně místo ve své duši a srdíčku. Anebo si nakonec bude muset vybrat jen jednoho z nich?

Milý Petere, 

chybíš mi. Je to jen pět dní, ale mně se po Tobě stýská, jako by to bylo pět let. Možná proto, že nevím, jestli je prostě konec, jestli spolu ještě někdy vůbec promluvíme. Teda, jsem si jistá, že se pozdravíme na chemii nebo na chodbě ve škole, ale bude to ještě někdy takové, jaké to bylo dřív? Jsem z toho smutná. Měla jsem pocit, že Tobě můžu říct cokoli. Myslím, že tys měl taky takový pocit. Aspoň v to doufám.

A tak Ti prostě všechno řeknu teď, dokud mám odvahu. To, co se mezi námi stalo v té vířivce, mě vyděsilo. Vím, že pro Tebe to byl jen další den v životě Petera Kavinského, ale pro mě to znamenalo mnohem víc, a to mi nahnalo strach. Nejen to, co o tom lidé říkali, co říkali o mně, ale to, že se to vůbec stalo. Jak snadné to bylo a jak moc se mi to líbilo. Vyděsilo mě to a já si to vybila na Tobě a za to se strašně moc omlouvám.

Druhý díl oblíbeného dívčího románu, který si zamilujte!

Poté co jsem před relativně krátkou dobou dočetla první díl série s názvem Všem klukům, které jsem milovala, hlodala ve mne zvědavost, jak se příběhy našich hrdinů budou vyvíjet dál. Hlavně tem opravdu otevřený konec mě opravdu neskutečně naštval, to přeci autorka nemůže myslet vážně, takto si pohrávat se smyslovým ustrojím čtenářů a hrát jim na city.

Celé pokračování se stejně jako pilotní kniha odvíjí od událostí každodenního života, které se mohou stejně dobře přihodit komukoliv z nás. Drobné zvraty v ději navíc dodávají celku trochu většího spádu a akčnosti. Knížku přečtete s hravostí během pár hodin, ale zanechá ve vás neuvěřitelně sladký pocit a ten je podmíněn nejen tím, že hrdinka pořád peče nějaké dobroty. 

Kitty už od rána v jednom kuse kňourá a mám podezření, že Margot i táta mají malou novoroční kocovinu. A já? Já mám v očích srdíčka a v kapse kabátu dopis, který mi snad vypálí díru do hrudi.

Když se obouváme, Kitty se ještě na poslední chvíli snaží vykroutit z povinnosti jít na návštěvu k tetě Carrie a strejdovi Victorovi v hanboku. „Koukněte na ty rukávy! Jsou mi jen tříčtvrteční!“

 „Takové být mají,“ prohlásí nepřesvědčivě taťka. Kitty ukáže na mě a Margot. „Tak jak to, že jim jsou akorát?“ Babička nám hanboky koupila, když byla posledně v Koreji. Margotin hanbok se skládá ze žlutého kabátku a jasně zelené sukně. Můj má zářivě růžovou sukni a slonovinově bílý kabátek s dlouhou růžovou mašlí s vyšitými kytičkami vepředu. Sukně je objemná, nadýchaná jako zvon a dlouhá až na zem. Kitty ale její sukně sahá jen ke kotníkům.

Sympatická hrdinka a nenáročný příběh, to je to pravé!

Donesly se ke mně nějaké zvěsti o tom, že Jenny Hannová má v plánu vydat poslední díl, jenž nese v originálu název Always and Forever, Lara Jean, na který se už teď nesmírně těším, ačkoliv již v této knize můžeme najít některé náznaky toho, kam by se tahle „romance“ mohla postupně ubírat. Nicméně i tak, kdo z nás by si pro jednou nechtěl přečíst něco příjemného s okouzlujícím šťastným koncem, který přímo vystupuje z knihy?

Za mě dostává P. S. Stále tě miluju 4 z 5 hvězdiček, protože tu jednu si uschovám do zásoby pro již zmíněný „Happy End“. Já jen doufám, že se ho dočkám brzy, nesnáším totiž protahování a zdlouhavé čekání! Touto recenzí bych velmi ráda poděkovala e-shopu eReading.cz za poskytnutí recenzní e-knihy, TAM si můžete také přečíst i samotnou ukázku z knihy!

O Joshovi jsem se celou dobu ani nezmínila, vzhledem k tomu, co se mezi námi stalo. Margot mi sice odpustila, ale nemá cenu otevírat staré rány. Takže jsem jí posledních pár dní jen poskytovala tichou podporu a doufala, že to bude stačit. Margot ale už za necelý týden odlétá zpátky do Skotska. Nepřijde mi správné, aby odjela a už si s Joshem nepromluvila. Byli jsme přece tak dlouho kamarádi, všichni tři. Vím, že já a Josh to mezi sebou urovnáme, protože bydlíme vedle sebe, a když se s někým vídáte tak často, prostě se usmíříte. Všechno se napraví skoro samo od sebe. Ale pro Margot a Joshe to takhle fungovat nebude, když je Margot tak daleko. Pokud si o tom nepromluví hned, ta jizva bude jen čím dál hlubší a nakonec zakrní, takže budou jako dva cizí lidi, co se nikdy nemilovali. A to je hodně smutná myšlenka

 

Zpět

Vaše komentáře k recenzím

Datum 28.12.2016

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Ráda bych se do série pustila, ale v nejbližší době to moc nevidím :D

Datum 11.01.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Určitě ji dej šanci, mile tě překvapí! :)

Datum 26.12.2016

Vložil Luca

Titulek Milé čtení..

Odpovědět

Zní mi to jako hezké holčičí čtení, píšu si ji na svůj čtecí seznam, děkuji za typ! :)

Datum 11.01.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: Milé čtení..

Odpovědět

Není zač, snad se bude líbit! :)