On My Wishlist - #9

20.02.2016 12:59

Meme pocházejicí z dílny Book Chick City, jehož cílem je vybrat každou sobotu několik knih. Jedná se o knihy, které bychom si chtěli přečíst, potažmo koupit. Mohou to být knihy, které u nás už vyšly, či naopak teprve vycházet budou, ale můžeme sem přidat i knihy, které už "našli svého čtenáře" v zahraničí, ale u nás se jejich vydání zatím nechystá. Zkrátka vašim přáním se žádné meze nekladou! Pojdme se tedy společně podívat, co jsem tuto sobotu vybrala já.. P.S. Budu ráda, když se také zapojíte a "hodíte" mi do komentářů odkaz na váš Whishlist. 

***

Heather W. Pettyová - Lock & Mori 

Předtím, než se stali úhlavními nepřáteli, bylo mezi nimi něco mnohem silnějšího…
V současném Londýně se potkají dva výjimeční středoškoláci: Sherlock Holmes a slečna James „Mori“ Moriarty. Dohromady je přivede vyšetřování jedné vraždy. FAKT: Někdo byl zavražděn v londýnském Regent´s parku. Policie nenašla žádné stopy. FAKT: Mori a Lock by měli doma pilně studovat, ale místo toho se náhodou setkají na místě činu. FAKT: Lock vyzve Mori, aby se pokusila vyšetřit případ dříve, než se to povede jemu. Mori jeho výzvu přijme. FAKT: Přestože Mori přistoupí na Lockovo jediné pravidlo, že si předají jakoukoli informaci ohledně vyšetřování , má před ním Mori tajnosti. POZNÁMKA: Někdy nemůžeme věřit ani těm, o kterých si myslíme, že je známe. A po tomhle případu už Mori možná nikdy nebude důvěřovat Lockovi. de Serafina na to, kým je, pozná svou minulost a zjistí, že ona jediná může zachránit všechny děti v Biltimoru. Ale podaří se jí přemoci tajemného muže v černém plášti?

Proč si tuhle knihu chci vlastně přečíst?

Klasického Sherlocka Holmese z pera Sira pera Artura Comana Doyle mám vážně ráda, řadí se mezi mé nejoblíbenější autory. Hlavně jeho Pes Baskervillský mě dokázal neskutečně uchvátit. Jednu dobu jsem vlastně měla období, kdy jsem nečetla nic jiného, než dobrodružství Sherlocka. To se ví, že teď jsem přirozeně zvědavá na tuhle "moderní" předělávku. Námět zní velmi lákavě, ale co z toho nakonec vzejde? Na zodpovězení této otázky si budu muset počkat do konce března, kdy má knihy vyjít.  

Zpět

Vaše komentáře k Wishlistu

Datum 23.02.2016

Vložil Gab

Titulek Knížka

Odpovědět

O knize jsem také neslyšela, ale vypadá zajímavě. :)

xxx
dream-little-dream.blogspot.cz

Datum 26.02.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: Knížka

Odpovědět

Nemůžu si pomoc, ale hrozně se na ni těším! :)

Datum 23.02.2016

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

O knize jsem také zatím neslyšela, ale má něco do sebe! :)

Datum 26.02.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Ano, to určitě má! :)

Datum 21.02.2016

Vložil Aires

Titulek Lock a Mori

Odpovědět

Skvělý výběr :) Tahle knížka mě taky láká :)

Datum 26.02.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: Lock a Mori

Odpovědět

Tak to máme podobný knižní vkus! :D

Datum 21.02.2016

Vložil Lory Humble | tichyodpor.blogspot.cz

Titulek Kniha

Odpovědět

Já osobně jsem Sherlocka nikdy moc v oblibě neměla, i když chápu, že ho mají lidé rádi. O téhle knize jsem zatím neslyšela.
Já mám v plánu koupit si Dědičku ohně :)

Datum 26.02.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: Kniha

Odpovědět

Třeba mě někdy ještě přijdeš na chuť. :) Snad budeš s Dědičkou spokojená! :)