On My Wishlist - #30

07.12.2018 20:22

Meme pocházejicí z dílny Book Chick City, jehož cílem je vybrat každou sobotu několik knih. Jedná se o knihy, které bychom si chtěli přečíst, potažmo koupit. Mohou to být knihy, které u nás už vyšly, či naopak teprve vycházet budou, ale můžeme sem přidat i knihy, které už "našli svého čtenáře" v zahraničí, ale u nás se jejich vydání zatím nechystá. Zkrátka vašim přáním se žádné meze nekladou! Pojdme se tedy společně podívat, co jsem tuto sobotu vybrala já.. P.S. Budu ráda, když se také zapojíte a "hodíte" mi do komentářů odkaz na váš Whishlist. 

***

Andrew Zurcher - Dvanáct nocí 

Jejich táta večer pracuje jako obvykle dlouho do noci… příliš dlouho, takže mámě dojde trpělivost, naloží obě dcery do auta a vydá se ho sama vyzvednout na univerzitu v Cambridgi, kde je její manžel zaměstnaný. Když tam dorazí, zjišťují, že tam nikdo ani nezná jeho jméno. Kay je zmatená – její máma potichu pláče, není naštvaná ani se nevzteká. A ještě podivnější je kartička se záhadným nápisem, kterou najde ve své posteli na polštáři. V noci ji vzbudí dva hlasy. Patří Willovi a Phillipovi. Nejsou to lidé. Vůbec by je neměla slyšet. Ale slyší je…

 Proč si knihu chci vlastně přečíst? 

Knihy takzvaného žánru „middle-grade“ patří v poslední době ke stále více vyhledávaným. Možná proto se s nimi doslova roztrhl pytel. Vím, už mi není deset, ale někdy jim prostě nemohu odolat. „Nikdyuš“ i „Země příběhů“ jsem si naprosto zamilovala. A tak není divu, že když jsem v Neoluxoru spatřila „Dvanáct nocí“, tak mi okamžitě padla do oka. Už jen ta obálka má značně tajemný nádech. Doufám, že ji letos najdu pod stromečkem, jelikož je jednou z knih, které bych si přála. Tak doufám, že mě moje intuice ani v tomto případě nezklame. Nerada bych šlápla vedle.  Jak to máte s pohádkově laděnými knihami vy, holdujete jim, nebo vás nechávají chladnými?

Zpět

Vaše komentáře k Wishlistu

Datum 21.12.2018

Vložil TheMelorry (srdceknih.blogspot.cz)

Titulek Pěkná recenze

Odpovědět

Také si ráda jednou za čas přečtu knihu tohoto žánru. :) Souhlasím, že obálka je krásná. :)

Datum 31.12.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: Pěkná recenze

Odpovědět

Je to pěkný relax po náročném dnu, poslední dobou navíc v tomto žánru vychází opravdu krásné kousky.. :)

Datum 20.12.2018

Vložil Aires

Titulek https://airesbooks.blogspot.cz

Odpovědět

Jé, to vypadá moc zajímavě :) Taky mám ted tenhle žánr docela ráda :) Jsou to milé oddechovky, bezvadně se u nich relaxuje :)

Datum 31.12.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: https://airesbooks.blogspot.cz

Odpovědět

Přesně moje řeč, myslím, že je teď oceňuji daleko víc, než kdy dříve. :)

Datum 19.12.2018

Vložil Maddie

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Tenhle typ knížek mě taky moc láká, skvělý tip :)

Datum 31.12.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Není zač, taky se těším, až se mi dostane do rukou! :)