On My Wishlist - #29

08.08.2018 19:28

Meme pocházejicí z dílny Book Chick City, jehož cílem je vybrat každou sobotu několik knih. Jedná se o knihy, které bychom si chtěli přečíst, potažmo koupit. Mohou to být knihy, které u nás už vyšly, či naopak teprve vycházet budou, ale můžeme sem přidat i knihy, které už "našli svého čtenáře" v zahraničí, ale u nás se jejich vydání zatím nechystá. Zkrátka vašim přáním se žádné meze nekladou! Pojdme se tedy společně podívat, co jsem tuto sobotu vybrala já.. P.S. Budu ráda, když se také zapojíte a "hodíte" mi do komentářů odkaz na váš Whishlist. 

***

Stephanie Garberová - Legenda 

Poté, co byla Donatella nechtěně vtažena do magického světa Caravalu, podařilo se jí uniknout svému démonickému otci a zachránit sestru před domluvenou svatbou. Společně by teď měly oslavovat, jenže Donatella pořád není volná. Dala totiž slib tajemnému zločinci, že pro něj zjistí něco, co se dosud nikomu nepodařilo. Odhalit pravé jméno Legendy, mistra Caravalu. To ale dokáže jen tak, že zvítězí v Caravalu. Proto se soutěže musí zúčastnit ještě jednou...

Proč si knihu chci vlastně přečíst?

Už kolem prvního dílu ze série „Caraval“ byl velký povyk. Někomu se líbil, kdežto jiní jim naopak opovrhovali a říkali, že je to naprostý propadák Young Adult Fantasy. Já patřila mezi ty opravdu nadšené čtenáře, jelikož myšlenka byla bezkonkurenční. Musím říct, že to byla jedna z mála knih od Egmontu, kterou jsem vůbec nedokázala odložit a zkrátka četla, ať to stojí, co to stojí. Výborně vytvořené postavy a famózní prostředí. Takže jakmile jsem se dozvěděla, že bude pokračování, už jsem byla jako na trní. Pro mě rozhodně jedna z nejočekávanějších knih roku. Těším se jako malé dítě a datum 10.9.2018 si rozhodně musím poznamenat. Tohle pokračování mě nesmí minout!

 

Zpět

Vaše komentáře k Wishlistu

Datum 10.08.2018

Vložil Lucy Lillianne

Titulek lucy-lillianne.blogspot.cz

Odpovědět

k serii jsem se zatim nedostala a ani nevim, jestli dostanu... nejak moc me to neoslovila a uz tak nestiham cist, co chci :-(

Datum 18.08.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: lucy-lillianne.blogspot.cz

Odpovědět

Tak třeba se k ní někdy dostaneš, věř mi, není vůbec špatná.. :)

Datum 10.08.2018

Vložil Casion

Titulek my-fantasydream.blog.cz

Odpovědět

Mňa Caraval teda poriadne sklamal, čakala som niečo iné, námet mi prišiel podobný ako Nočný cirkus a hlavná hrdinka mi nesadla :D Každopádne je super, že tebe sa kniha páčila a tiež je fajn, že bude pokračovanie, aj keď po ňom neplánujem siahnuť :-)

Datum 18.08.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: my-fantasydream.blog.cz

Odpovědět

Tak já jsem právě ten "Noční cirkus" nečetla, takže nemám vůbec s čím porovnávat. "Caraval" se mi líbil právě tím, že byl nevšední! :)