On My Wishlist - #28

08.04.2018 13:57

Meme pocházejicí z dílny Book Chick City, jehož cílem je vybrat každou sobotu několik knih. Jedná se o knihy, které bychom si chtěli přečíst, potažmo koupit. Mohou to být knihy, které u nás už vyšly, či naopak teprve vycházet budou, ale můžeme sem přidat i knihy, které už "našli svého čtenáře" v zahraničí, ale u nás se jejich vydání zatím nechystá. Zkrátka vašim přáním se žádné meze nekladou! Pojdme se tedy společně podívat, co jsem tuto sobotu vybrala já.. P.S. Budu ráda, když se také zapojíte a "hodíte" mi do komentářů odkaz na váš Whishlist. 

***

Leich Bardugo - Wonder Woman Válkonoška

První kniha světově úspěšné série o mládí komiksových superhrdinů. Wonder Woman v příběhu Leigh Bardugo, bestsellerové autorky Šesti vran. Než se z ní stane Wonder Woman, musí vyhrát velký boj. Diana touží ostatním bojovnicím Rajského ostrova ukázat, že je silná jako ony. Když ale nastane den závodů, poruší zákon. Zachrání smrtelnou dívku Aliu, čímž ohrozí celý svět. Začíná tak velké dobrodružství, při kterém obě dívky čelí armádě nepřátel – smrtelných i nadpřirozených, kteří se snaží Aliu zničit. Pokud chtějí zachránit svět, musí bojovat bok po boku.

Proč si knihu chci vlastně přečíst? 

Upřímně sice moc nemusím superhrdiny. Komiksy nečtu a na Marvelovky se taktéž příliš nedívám, ale postavu Diany Princové jsem si oblíbila. Navíc tahle nová série by měla vycházet z pér oblíbených Young Adult autorů. Takže si myslím, že této nevšední sérii šanci dám. Docela se i pravda těším, tak doufám, že mě nečeká jen hořké zklamání. No, každopádně se to koncem dubna se to dozvím. Kniha vychází už 30.4.2018 v nakladatelství CooBoo! Chystáte se na ní také?

Zpět

Vaše komentáře k Wishlistu

Datum 30.04.2018

Vložil tichyodpor.blogspot.cz

Titulek Lory Humble

Odpovědět

Já upřímně řečeno superhrdiny až na výjimky taky moc nemusím - ale stejně jako ty jsem na tuhle knihu, potažmo celou sérii, zvědavá hlavně kvůli autorům - a Leigh Bardugo jsem si za poslední rok stihla celkem oblíbit :)

Datum 14.04.2018

Vložil Aires

Titulek https://airesbooks.blogspot.cz

Odpovědět

Skvělý výběr, na tuto knihu se také těším :) snad bude stát za to :)

Datum 22.04.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: https://airesbooks.blogspot.cz

Odpovědět

Přesně, snad mě obsah nezklame! :)

Datum 11.04.2018

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Já nevím, ale mě lehce irituje slovo Válkonoška :D

Datum 22.04.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Jo, to mě taky irituje.. :D Jenže Dianu mám ráda, proto se do knihy pustím.. :D

Datum 09.04.2018

Vložil Casion

Titulek my-fantasydream.blog.cz

Odpovědět

O príbehu som už čo to počula, tuším som videla časť filmu a nie je to zlé, ale až tak ma to nezaujalo. Ale možno knižný príbeh bude stáť za to :-)

Datum 22.04.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: my-fantasydream.blog.cz

Odpovědět

Jo, naprostý souhlas. Film se mi taky příliš nelíbil, i když Diana je ze všech super hrdinek mou nejoblíbenější.. :D Každopádně na knihu se těším, vzhledem k tomu, že se má jednat o skutečnou knihu a nikoliv o komiksové zpracování.. :)