On My Wishlist - #27

24.02.2018 15:01

Meme pocházejicí z dílny Book Chick City, jehož cílem je vybrat každou sobotu několik knih. Jedná se o knihy, které bychom si chtěli přečíst, potažmo koupit. Mohou to být knihy, které u nás už vyšly, či naopak teprve vycházet budou, ale můžeme sem přidat i knihy, které už "našli svého čtenáře" v zahraničí, ale u nás se jejich vydání zatím nechystá. Zkrátka vašim přáním se žádné meze nekladou! Pojdme se tedy společně podívat, co jsem tuto sobotu vybrala já.. P.S. Budu ráda, když se také zapojíte a "hodíte" mi do komentářů odkaz na váš Whishlist. 

***

Sarah J. Maasová - Dvůr křídel a zmaru

Feyre se vrací zpátky na Jarní dvůr, aby získala informace o Tamlinově armádě a odhalila plán krále, který hodlá království Prythian napadnout a zničit. K tomu všemu musí předstírat lásku k muži, kterého ve skutečnosti ze srdce nenávidí. Její život tak visí na vlásku a nemůže si dovolit udělat jedinou chybu, jinak to bude stát život nejen ji, ale způsobí zkázu celého království.

Proč si knihu chci vlastně přečíst?

S.J. Maas je na poli Young Adult žánru vcelku populární figurkou. Její knihy si velice získávají ty nejlepší ocenění v této kategorii. Musím přiznat, že série „Skleněný trůn“ mě příliš neoslovila, ale „převyprávění“ Krásky a zvířete z prostředí tajemných víl si mě jednoduše získal. Už se těším, až se do tohohle bravurně vytvořeného světa vrátím. Doufám, že bude „Dvůr křídel a zmaru“ ještě lepší než druhý díl, jehož konec mi doslova vyrazil dech! Těším se, až abych se mohla začíst, kdo je na tom stejně?

 

Zpět

Vaše komentáře k Wishlistu

Datum 27.02.2018

Vložil Aires

Titulek https://airesbooks.blogspot.cz

Odpovědět

Tak třetí díl Dvora trnů a růží už nedočkavě vyhlížím taky :) Tahle série patří mezi mé oblíbené :)

Datum 08.04.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: https://airesbooks.blogspot.cz

Odpovědět

Přesně, mám to naprosto stejně! :)

Datum 24.02.2018

Vložil Casion

Titulek my-fantasydream.blog.cz

Odpovědět

Túto knihu mám aj ja na svojom wishlite, najskôr ale čakám na vydanie dvojky a potom verím, že sa budem rovnako tešiť aj na trojku :-)

Datum 08.04.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: my-fantasydream.blog.cz

Odpovědět

Na dvojku se těš, je skvělá! :D

Datum 24.02.2018

Vložil Lucy Lillianne

Titulek lucy-lillianne.blogspot.cz

Odpovědět

tak tato serie jde nejak mimo me, ja jsem spis na Skleneny trun :-)

Datum 08.04.2018

Vložil Nasťa

Titulek Re: lucy-lillianne.blogspot.cz

Odpovědět

To já právě "Skleněný trůn" vůbec nemusím.. :D