On My Wishlist - #24

23.09.2017 22:05

Meme pocházejicí z dílny Book Chick City, jehož cílem je vybrat každou sobotu několik knih. Jedná se o knihy, které bychom si chtěli přečíst, potažmo koupit. Mohou to být knihy, které u nás už vyšly, či naopak teprve vycházet budou, ale můžeme sem přidat i knihy, které už "našli svého čtenáře" v zahraničí, ale u nás se jejich vydání zatím nechystá. Zkrátka vašim přáním se žádné meze nekladou! Pojdme se tedy společně podívat, co jsem tuto sobotu vybrala já.. P.S. Budu ráda, když se také zapojíte a "hodíte" mi do komentářů odkaz na váš Whishlist. 

***

S.J.Kincaidová - Diabolik 

Od malička jsou na sebe napojené. Jsou jako sestry. Nemesis by pro Sidonii, dceru galaktického senátora, udělala cokoliv. Je nemilosrdná, neporazitelná, oddaná a je diabolik. Stroj bez emocí a schopnosti citu. Bytost, jejíž existence má jediný smysl: zabíjet či zemřít pro tu, jejíž život má ochraňovat. Když je Sidoniin otec odsouzen a Sidoniie povolána na galaktický dvůr, je jisté, že jí hrozí smrt. Pro Nemesis tak existuje jediná možnost. Odjet na dvůr místo Sidonie.

Přoč si tuhle knihu chci vlastně přečíst? 

Přiznám se bez mučení, že osobně nepatřím mezi velké milovníky Sci-fi. Nicméně u téhle chystané novinky jsem připravená udělat výjimku, The Diabolik mne totiž neskutečně zaujala svou anotací. I když pravda, nejedná se o žádnou novinku, vždyť téma oddaných dvojníků bylo nesčetněkrát nakousnuto třeba v Hvězdných válkách, které tedy opravdu nemám ráda. Avšak všude možně slyším na tuhle krásku jen samou chválu, že prý patří mezi ty nejlepší svého žánru. Nebudu tedy popírat, že jsem nesmírně zvědavá a opravdu doufám, že mě kniha mile překvapí... Už není třeba dlouho čekat, vychází totiž hnedle třetího října!

Zpět

Vaše komentáře k Wishlistu

Datum 24.09.2017

Vložil Kather

Titulek .

Odpovědět

Tak tahle kniha mě taky hodně láká! Už jsem o ní slyšela když vyšla v AJ, a teď když vychází i u nás, tak se k ní snad dostanu :)