On My Wishlist - #12

09.04.2016 12:08

Meme pocházejicí z dílny Book Chick City, jehož cílem je vybrat každou sobotu několik knih. Jedná se o knihy, které bychom si chtěli přečíst, potažmo koupit. Mohou to být knihy, které u nás už vyšly, či naopak teprve vycházet budou, ale můžeme sem přidat i knihy, které už "našli svého čtenáře" v zahraničí, ale u nás se jejich vydání zatím nechystá. Zkrátka vašim přáním se žádné meze nekladou! Pojdme se tedy společně podívat, co jsem tuto sobotu vybrala já.. P.S. Budu ráda, když se také zapojíte a "hodíte" mi do komentářů odkaz na váš Whishlist. 

***

Erika Johansen - Tažení do Tearlingu 

Kelseu Glynnovou, mladou královnu Tearlingu, čeká výzva, jaké dosud nečelila. Poté, co Kelsea zkřížila plány sousední země Mortmesne a její nebezpečné Rudé královny, je její vlastní země pustošena krvavou invazí. Zatímco je cizí armáda každým dnem blíž a blíž, Kelsea naváže díky magickému královskému safíru kontakt se ženou jménem Lily, která žila před mnoha lety a jejíž osud je s Kelseou svázaný víc, než si umí představit.

Proč si tuhle knihu chci vlastně přečíst? 

Živě si pamatuji moment, kdy jsem do ruky poprvé vzala knihu Královna Tearlingu. Tehdy jsem od knihy zhola nic neočekával, spíše jsem si říkala, že by to mohla být taková horší verze Hry o trůny. No a ono ejhle, příběh mě opravdu velmi mile překvapil. Hlavní hrdinka byla příjemná a vůbec se nesnažila na něco si hrát, hned jsem si knihu zamilovala. Moji recenzi si můžete přečíst ZDE. Teď jsem hrozně moc zvědavá na to, jak si autorka poradí s pokračováním, zvláště když konec vypadal tak slibně. Doufám jen, že to nebude mít klesající tendenci, i když podle značných ohlasů by snad ani nemělo. Jisté je jediné, už teď si můžeme TADY přečíst první kapitolu druhého dílu. Celé Tažení do Tearlingu by se pak na pultech knihkupectví mělo objevit již tuto středu 13.4 2016, no jsem žádostiva! 

Zpět

Vaše komentáře k Wishlistu

Datum 14.04.2016

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Obálka je až dechberoucí :)
Ale do série jsem se zatím nepustila :)

Datum 10.04.2016

Vložil Lory Humble | tichyodpor.blogspot.cz

Titulek ...

Odpovědět

Tažení do Tearlingu společně s prvním dílem téhle série bych si taky moc ráda přečetla, už se těším, až se k tomu dostanu :)

Datum 09.04.2016

Vložil Casion

Titulek Tiež

Odpovědět

Tiež mám túto knihu v zozname kníh, ktoré by som rada prečítala spolu s prvým dielom, keďže som ešte nečítala ani ten :-) Dúfam, že sa ku knihe dostaneš :-)

Casion
my-fantasydream.blog.cz