On My Wishlist - #1

05.09.2015 12:25

Meme pocházejicí z dílny Book Chick City, jehož cílem je vybrat každou sobotu několik knih. Jedná se o knihy, které bychom si chtěli přečíst, potažmo koupit. Mohou to být knihy, které u nás už vyšly, či naopak teprve vycházet budou, ale můžeme sem přidat i knihy, které už "našli svého čtenáře" v zahraničí, ale u nás se jejich vydání zatím nechystá. Zkrátka vašim přáním se žádné meze nekladou! Pojdme se tedy společně podívat, co jsem tuto sobotu vybrala já.. P.S. Budu ráda, když se také zapojíte a "hodíte" mi do komentářů odkaz na váš Whishlist. 

 

***

Skleněný trůn S.J. Maasová - Anotace ke knize 

Srdce z ledu. Vůle z oceli. Seznamte se s nájemným vrahem. V temných a špinavých solných dolech Endovieru si doživotní trest odpykává osmnáctiletá dívka. Celaene byla od dětství trénovaná k jednomu jedinému úkolu – stát se tím nejlepším zabijákem na světě, rychlým, tichým, neodhalitelným a všehoschopným. Ale udělala chybu. Nechala se chytit. Korunní princ jí nabídne poslední šanci: Svobodu výměnou za velkou oběť. Musí ho reprezentovat v turnaji, kde se proti sobě postaví 24 šampionů, těch nejlepších vrahů a zlodějů z celé země. Bude to boj na život a na smrt. Pokud zvítězí, bude volná. Ovšem její soupeři umírají nejen při soubojích, ale i za tajemných okolností – Celaene teď o svůj život bojuje nejen s nimi, ale i s něčím tajemným a děsivým, co se skrývá v pozadí.

Proč si tuhle knihu vlastně chci přečíst?

Hunger games se mi opravdu hodně líbily, vlastně to byla moje první série podobného ražení a opravdu jsem ji zhltla jedním dechem. Přirozeně jsem pro to zvědavá na tuhle novinku, která ji má býti velmi podobná.  Sice mě trochu zaráží, že se jedná o více - dílnou sérii, ale vzhledem k tomu, že na ni slyším pouze kladné ohlasy, tak asi bude vážně stát za to. Už se těším, až se mi tahle kráska dostane do rukou! 

Zpět

Vaše komentáře k Wishlistu

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.