Nestíhám, nestačím, aneb začal mi akademický rok

10.10.2015 20:22

Ahoj mojí milí návštevníci, nebo alespoň ti z vás, kdož jste ještě zbyli. Je mi to moc líto, ale momentálně nemám na tenhle web vůbec čas, respektive nemám teď žádný čas skoro na nic. Důvod je vcelku jednoznačný, začal mi zimní semestr na vysoké škole. Pokud by vás zajimalo co studuji, tak je to Právo a právní věda na Univerzitě karlově v Praze. Mimochodem úvodní avatar mluví zcela za vše,  spánek, jídlo a právo, to je tak jediné, co momentálně stíhám dělat. Už jen smutně koukám na Královnu Tearlingu na kterou pomalu, ale jistě usedá prach, ale dneska se k ní snad konečně dostanu, je přece sobota!  Kamarádka z gymplu mi navíc slíbila, že mi půjčí knihu Babička pozdravuje a omlouvá se, takže mám o to větší motivaci tu Královnu Tearlingu přeci jen dočíst.. Nicméně nezoufejte, budu se snažit na tenhle web přispívat, tedy alespoň o víkendech, ale už to asi nebude takové, jako v létě. Holt vzdělání je priorita, i když nutno podotknout, že mě právničina vážně moc baví a jsem z ní nadšená, dokonce si i s radostí čtu povinou četbu. A víte, kdo nám přednáš politologi? Sám bývalý předseda vlády Peter Pithart. No nic, já už pomalu půjdu, nemůžu se totiž dočkat, až si budu moci zas po dlouhé době číst ve vyhřáté posteli!

Zpět

Vaše komentáře k novinkám

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.