Měsíční chvástačka (knižní) #6 - Únor

17.03.2016 21:34

Jelikož mám tento blog poměrně krátkou dobu a ještě nespolupracuji s žádným nakladatelstvím, tak jsem se rozhodla, že původní "meme", které je pořádané Judit trochu poupravím. Doufám, že vám to nebude vadit. Do téhle chvástačky budu zahrnovat jak knihy co jsem si koupila, popřípadě od někoho dostala (myslím od rodičů, znáních a podobně), či vyhrála v soutěži. Tak i ty, které jsem si půjčila v knihovně. Jak se postupně bude (tedy doufám) můj web rozvíjet, tak budou i přibývat další "kategorie" i do tohoto meme. Tak tedy, pojďme se společně podívat, co jsem měla možnost si tento měsíc přečíst. P.S. Co všechno jste přečetli vy?

***

Únor pro mě sice začal poněkud hekticky, ve znamení učení se na poslední zkoušku zimního semestru, která naštěstí dopadla dobře, lépe řečeno za dva. Takže přirozeně na mou beletrii a zábavní četbu jsem ani nepomyslela. Knihy mi začaly přibývat až ve druhé polovině měsíce. Dostala jsem hned tři recenzní výtisky, Jako první mi z martinus.cz dorazilo Tygrovo prokletí, jehož recenzi si můžete přečíst ZDE. První díl série zanedlouho následovalo pokračování s názvem Tygrova stezka, kterou mi poskytl e-shop KNIHY DOBROVSKÝ a jejíž recenzi naleznete TADY. Jako poslední jsem dostala recenzní e-knihu Zrcadlení z internetového knihkupectví eReading.cz, jejíž recenze se na webu objeví během tohoto víkendu. Samo sebou jsem opět neodolala a po zhlédnutí traileru na chystané filmové zpracování Než jsem tě poznala, si rovnou zakoupila i její knižní elektronickou verzi. 

***

Únorové přírustky hezky pěkně pohromadě 

Zpět

Vaše komentáře k Měsíční chvástačce

Datum 21.03.2016

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Hezké přírůstky, každá nová kniha vždy potěší :)

Datum 20.03.2016

Vložil Casion

Titulek Zrcadlení

Odpovědět

Zrcadlení by mi malo tiež onedlho prísť, takže sa už veľmi teším :D

Casion
my-fantasydream.blog.cz

Datum 19.03.2016

Vložil Whirpy (whirpy.blog.cz)

Titulek ...

Odpovědět

Žádnou z knih neznám :)
Já mám nejnovější přírůstky Deník A. Frankové a narcismus - Vnitřní žalář od Heinze - Petera Röhr a Jeptišku. S žádným knihkupectvím taky nespolupracuju, takže na to padá moje kapesné :D

Datum 20.03.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: ...

Odpovědět

Deník A. Frankové si už delší dobu chci přečíst, musíš mi pak napsat tvé pocity z něj. Jinak já se také snažím šetřit, jak nejvíc mohu, ale stejně si alespoň jednu knihu měsíčně koupím! :D

Datum 18.03.2016

Vložil Lory Humble | tichyodpor.blogspot.cz

Titulek ...

Odpovědět

Já zatím s žádným knihkupectvím nespolupracuji, ale do budoucna to mám v plánu.
Za únor asi ani žádnou novou knihu nemám. Tygrovo prokletí a stezku mám doma společně i se zbytkem série, zbylé dvě knihy jsem nečetla :)

Datum 20.03.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: ...

Odpovědět

Já jsem si Tygry naprosto zamilovala až teď je mi jasné, že je budu muset dočíst až do konce! :)