Měsíční chvástačka (knižní) #4 - Listopad a prosinec

31.12.2015 12:09

Jelikož mám tento blog poměrně krátkou dobu a ještě nespolupracuji s žádným nakladatelstvím, tak jsem se rozhodla, že původní "meme", které je pořádané Judit trochu poupravím. Doufám, že vám to nebude vadit. Do téhle chvástačky budu zahrnovat jak knihy co jsem si koupila, popřípadě od někoho dostala (myslím od rodičů, znáních a podobně), či vyhrála v soutěži. Tak i ty, které jsem si půjčila v knihovně. Jak se postupně bude (tedy doufám) můj web rozvíjet, tak budou i přibývat další "kategorie" i do tohoto meme. Tak tedy, pojďme se společně podívat, co jsem měla možnost si tento měsíc přečíst. P.S. Co všechno jste přečetli vy?

***

Listopad byl pro mě poklidný měsíc plný očekávání těch nejlepších dnů v roce, čili vánočních svátků, které mám ze všech ročních oslav nejraději. Přibylo mi i celkem dost knih. Koupila jsem si dvě e-knihy Všechny malé zázraky a Muž jménem Ove. Kamarádka mi zase půjčila, Babička pozdravuje a omlouvá se (na kterou snad brzy sepíši recenzi) a Aristoteles a Dante objevují záhady vesmíru, ale ty jsem zatím nečetla. Samozřejmě nesměl chybět ani recenzní výtisk, tentokrát od eReading a to sice Zpovědi Podezřelé, jejíž recenzi naleznete TADY.  No a v neposlední řadě jsem od mamky zcela nečekaně dostala Rudou královnu, kterou atuálně dočítám. 

***

Všechny listopadové přírustky pěkně pohromadě

 

***


Začátek prosince byl trochu krušný, protože jsem toho měla plno ve škole, ale jak se blížily svátky, tak už se to všechno začínalo mírně uklidňovat a já konečně získala více času na čtení. Hned zkraje prosince jsem k Mikuláši vyjma sladkostí dostala i Příliš mnoho Kateřin, na které se už teď hrozně těším. Dostala jsem také hned dva recenzní výtisky a to Dash a Lily  od eReading, jejíž recenzi si můžete přečíst ZDE a Sněží, sněží od MegaKnih, recenze bude co nevidět, pravděpodobně v sobotu. Říkala jsem si, že si rovněž nebudu nic kupovat, protože mi z listopadu zbylo spoustu knižních restů, ale znáte to ne? Nakonec jsem si přeci jen koupila jednu e-knihu a to sice žhavou novinku Dívka ve vlaku

***

Prosincové novinky hezky pěkně všechny společně

   

***

Sečteno a potrženo mi za tyhle dva měsíce přibylo celkem deset nových knih, už se moc těším, až si je všechny přečtu!

Zpět

Vaše komentáře k Měsíční chvástačce

Datum 12.11.2023

Vložil FedosiyMi

Titulek Вы занимаетесь торговлей или только собиl

Odpovědět

Вы занимаетесь торговой деятельностью или только думаете запустить свой бизнес? Мы готовы стать вашим твердым партнёром китайской продукции!

Наша компания asiancatalog.ru предоставляет:

— Поиск товаров и производителей прямо в Китае.
— Выкуп товара у фабриканта.
— Доставка до вашего адреса.
— Официальное таможенное оформление и сертификация товаров.
— Сервис "под ключ": от поиска до перевозки.

Заказ абсолютно любого товара из Китая от электро товаров до детских игрушек – мы найдем всё, что вам нужно, и доставим по лучшей цене.

Простой и четкий процесс партнерства:

1. Вы направляете нам заявку на интересующий товар.
2. Мы ищем товаропроизводителя, высчитываем цену с учетом перевозки и таможенных платежей.
3. После вашего согласия подписываем договор и приступаем к работе.

Ориентированы на промышленников! Наш опыт и профессионализм позволяют нам быть в числе лидеров в сфере закупок из Китая. Поручите нам заботу о вашем бизнесе, и вы не пожалеете!

Ждем ваших заявок на asiancatalog.ru!

Datum 01.07.2023

Vložil SamuelFuS

Titulek Домофоны без трубки против анти трубки дл

Odpovědět

Домофоны без трубки VS анти трубка для домофона

Datum 23.02.2023

Vložil Roberthoify

Titulek cigarettes with hashish'

Odpovědět


Datum 12.01.2023

Vložil StephenDut

Titulek Cigars' with heroin'

Odpovědět

Доброго Дня! Пользователи всемирной паутины.
Внимание! Важно!
Участковый УМВД по г. Севастополю, р-на Северной стороны, кинотеатра "Моряк".
с ежемесячной подачкой до 100 тсч. ру.
На дООООООООооооолгОООоо закрыл своих сотрудников полиции.
И начал дрочить на законы и статьи, сжигая иконы и ссать на святынь.
Такой, дрыщь, ответит, пред, Закъномъ Божъим!

Datum 12.01.2023

Vložil Davidjoymn

Titulek ICE LONDON 2022

Odpovědět

Доброго Дня! Пользователи всемирной паутины.
Внимание! Важно!
Участковый УМВД по г. Севастополю, р-на Северной стороны, кинотеатра "Моряк".
с ежемесячной подачкой до 100 тсч. ру.
На дООООООООооооолгОООоо закрыл своих сотрудников полиции.
И начал дрочить на законы и статьи, сжигая иконы и ссать на святынь.
Такой, дрыщь, ответит, пред, Закъномъ Божъим!

Datum 01.12.2022

Vložil RichardDuews

Titulek Portugal’s Crypto Haven Under Threat

Odpovědět

hellou, World!
Павел Городнов, бывший банкир с Краснопресненской гор. Москвы.
Лет 20 назад забыл что такое вторая жизнь в перевоплощении души.
Этим он отвечает, за свои поступки.
Angel God.

Datum 30.11.2022

Vložil Davidwoutt

Titulek La demostracion del programa de tragamonedas

Odpovědět

hellou, World!
Павел Городнов, бывший банкир с Краснопресненской гор. Москвы.
Лет 20 назад забыл что такое вторая жизнь в перевоплощении души.
Этим он отвечает, за свои поступки.
Angel God.

Datum 22.11.2022

Vložil JeremyEdurn

Titulek haschisch a l'essai

Odpovědět

Здравствуйте,
Участковый с гор. Севастополя, Северной стороны.
На дооолго, долго закрыл своего отца и мать.
Вот такие Вот сотрудники МВД в Крыму и Севастополе.

Datum 22.11.2022

Vložil LandonesseF

Titulek psychopharmaka

Odpovědět

Здравствуйте,
Участковый с гор. Севастополя, Северной стороны.
На дооолго, долго закрыл своего отца и мать.
Вот такие Вот сотрудники МВД в Крыму и Севастополе.

Datum 19.11.2022

Vložil GeorgeNip

Titulek Test, just a test

Odpovědět

Hello. And Bye.