Knižní výzva - Pokořena hranice deseti knih!

08.07.2016 20:58

Stejně jako mnozí jiní knihomolové a blogeři, tak jsem se i já rozhodla zapojit do Knižní výzvy 2016, kterou pořádá Ells. Bude to moje první knižní výzva, takže se na ni pochopitelně velmi těším. Abych pravdu řekla, tak jsem dlouho přemýšlela, kolik si těch knih letos vlastně dám. Vzápětí jsem dospěla k tokové zlaté střední cestě v podobě 50 knih. Já vím, není to sice moc, ale na druhou stranu, pokud bych svůj prvotní cíl splnila dříve, tak si stále ještě mohu pár knih "přidat". 

 

1) PŮLNOČNÍ KORUNA - S. J.Maas (Leden) - 396 stran

2) ELUSION- Gabelová a Klamová (Únor) - 296 stran 

3) TYGROVO PROKLETÍ -  C. Houcková (Únor) - 408 stran

4) TYGROVA STEZKA C. Houcková (Březen) - 479 stran

5) ZRCADLENÍ - A. G. Howardová (Březen) - 420 stran

6) KDE HVĚZDY STÁLE ZÁŘÍ - T. Dollerová  (Březen) - 264 stran

7) NESLYŠNO - R. Mead (Duben) - 244 stran 

8) TYGROVA PLAVBA C. Houcková (Duben) - 528 stran

 9) TYGRŮV OSUD - C. Houcková (Květen) - 432 stran

10) ŠKOLA DOBRA A ZLA - Soiman Chaimani (květen) - 504 stran

 

Pokořena hranice prvních deseti knih z padesáti! Hurá, jde se dál! 

Už je to nějaký ten pátek, co jsem pokořila pomyslnou hranici svých prvních deset knih. Ovšem kvůli zkouškovému jsem to sem zapomněla napsat. Já vím, že postupuji pravděpodobně nejpomaleji z vás, nicméně teď v létě budu mít více času na čtení a tak snad výrazněji pokročím. 

Zpět

Vaše komentáře ke Knižní výzvě 2016

Datum 10.07.2016

Vložil Aires

Titulek výzva

Odpovědět

Gratuluji k první desítce :) Skvělý výběr :) Tygří ságu se zrovna také chystám číst, patří mezi mé oblíbené :) Měj se krásně :)