Kde hvězdy stále září - Nová naděje přichází!

08.04.2016 13:57

Thrish Dollerová- Kde hvězdy stále září

Originální název: Where the Stars Still Shine
Rok vydání: 2014 (originál vydán 2013)
Počet stran: 264
Vazba knihy: Vázaná
Nakladatelství: CooBoo

Hvězdy nám svítí na osudové cestě!

Kam až Calliina paměť sahá, je neustále na útěku se svou ztřeštěnou matkou, která ji jako batole odnesla od otce. Callie nikdy neměla možnost zkusit si, jaké to je žít normální život - mýt opravdový domov a velkou rodinu, která by ji milovala. Vždyť nechodí ani do školy. Svůj den tráví potloukáním se po městě, sem tam si koupí něco v automatu, či si přečte svou oblíbenou knihu s poničenou vazbou. Jenže jednoho dne se ji její život navždy obrátí vzhůru nohama.

Její maminku totiž zatkli a Call se vrací ke svému otci, kterého nikdy neměla možnost potkat. Nyní musí odhodit všechny zlé vzpomínky stranou. Přijmout svou novou existenci a společně s ní i velkou rodinu. No a hlavně je třeba uvěřit, že láska opravdu existuje a ona může být milována, nejen zneužívána. 

Ve slunci prozářeném městě Tarpon Springs na Floridě se jedna dívka snaží čelit svému osudu, i skřehotavým hlasům minulosti, které se ze všech sil snaží stáhnout ji ke dnu. 

***

Recenze je psaná pro ČBDB, TAM si ji můžete také přečíst!

***

Ukázka z knihy - T. Dollerové - Kde hvězdy stále září (str.14-15)

Připravená vyrazit?“ zeptá se mě máma poté, co nastoupím do auta. Pokouší se zapálit si cigaretu, ale třesou se jí ruce. To mě znepokojí způsobem, který nejsem schopná analyzovat. Seberu jí cigaretu ze sevřených rtů, zapálím ji, krátce si z ní potáhnu a vrátím ji mámě. Zářivě se na mě usměje a já v ní na zlomek vteřiny spatřím dívku, kterou bývala. Dívku, která mě první den školky vedla za ruku na autobusovou zastávku. Tehdy jí to neuvěřitelně slušelo, platinové blond vlasy měla upravené do rošťáckého účesu, holé nohy jí končily v otřískaných martenskách. Lidi na ni zírali a já se dmula pýchou, protože 14 to byla moje máma. Došly jsme na zastávku a ona se usadila na opěradle lavičky a zapálila si cigaretu. „Ve škole ti to určitě půjde,“ řekla mi, vyfoukla cigaretový kouř na opačnou stranu, než jsem stála, a hřbetem ruky mě pohladila po tváři. „Holka, která je tak chytrá jako ty, dokáže, co si zamane.“ 

Tehdy jsem jí to věřila. To jsme ještě bydlely v opravdovém bytě s květinami, obrazy a malým balkonem s výhledem na řeku. Máma pracovala v kavárně poblíž parku a po posledním zvonění na mě vždycky čekávala opřená o prázdný stojan na kola. Dnes už takové míry sebeuspokojení nedosahuju, protože se pořád přesouváme z místa na místo. „Kam jedeme?“ zeptám se, když máma odrazí od obrubníku. Vždycky má nějaký plán. Má naši budoucnost zmapovanou v hlavě, i když se vykrademe z bytu někdy ve tři hodiny ráno. „Hm, říkala jsem si, že bysme mohly třeba do Colorada.“

Její odpověď mě překvapí. S příchodem chladnějšího počasí máme ve zvyku spíš zamířit někam do tepla. „Jaký je hlavní město Colorada?..“

***

Pod líbivou obálkou se skrývá nádherný příběh plný naděje!

Musím vám upřímně říci, že kniha se mi velmi líbila a její čtení jsem si opravdu neskonale užila. Dostala ode mne 8 z celkem 10 možných hvězdiček v závěrečném ohodnocení. Avšak víc vám toho neprozradím, raději si přečtěte recenzi na stránkách ČBDB ZDE.

***

Recenze je psaná pro ČBDB, TAM si ji můžete také přečíst!

Zpět

Vaše komentáře k recenzím

Datum 09.04.2016

Vložil Lory Humble | tichyodpor.blogspot.cz

Titulek ...

Odpovědět

Knížku znám, má vážně krásnou obálku, ale nečetla jsem ji a tak nějak ani nevím, jestli by mi tohle téma sedlo :)

Datum 09.04.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: ...

Odpovědět

Téma je tady skvěle zpracováno, je to bezvadné čtení! Za sebe jedině doporučuji.. :)

Datum 08.04.2016

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Gratuluji ke spolupráci, na recenzi určitě mrknu :)

Datum 09.04.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Moc ti děkuji, pak určitě napiš, jak se ti líbila.. :)

Datum 08.04.2016

Vložil Hanka the bookworm

Titulek Gratulace

Odpovědět

Moc pěkný příspěvek, o knize jsem tedy ale nikdy neslyšela. Chci Ti pogratulovat k psaní pro ČBDB :)
Měj se krásně :)

Datum 09.04.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: Gratulace

Odpovědět

Moc děkuji, tak teď už o ni víš! :)