Elements book cover TAG

11.09.2015 19:19

Rozhodla jsem se zapojit do velmi originálního TAGu na který jsem narazila u Casion. Mým úkolem je ke čtyřem záhlandím živlům (země, oheň, voda a vzduch) obálky, které je nějakým způsobem vystihují.  Popravdě jsem byla sama tak trochu zvědavá, jak si s tímto úkolem poradím. P.S. Budu ráda, když TAG vyplníte, ale nebudu vás do toho nutit. Čili, kdo budete chtím, tak se ho zúčastněte a dejte mi do komentářů odkaz na vaše odpovědi. Moc ráda si je všechny přečtu!

 

***

Země, tak ta přichází na řadu jako první. Po pravdě jsem se nad vhodnou obálkou trochu zamyslet, ale po chvíli mě napadla právě 

Královna Tearlingu. Může za to právě ten výjev - královské sídlo stojicí na obrovitánském kopci.  Nicméně to ve mně evokuje spíše "negativní" stránku země, temnou a chladnou, ale i taková ta naše zem umí být.  

Po zemi je na řadě "dobrý sluha, ale špatný pán, čili oheň. Pro ten jsem vybrala knihu Jsem rozohněná, respektive její obálku. Ta je totiž ohně zcela plná. Hlavní hrdinka Juliett má navíc "smrtící dar", její dotek dokáže zabíjet, přesně jako již zmíněné ohnivé plameny. 

Voda u té jsem se opravdu zamyslela, jak mám vybrat jednu jedinou originální obálku, vždyť vodu lze nalézt na spoustě obálek. No, ale nakonec jsem se přesto rozhodla. Můj výběr padl právě na Ostrov lhářů. Dokonalé, že? Vždyť právě dědeček hlavní hrdinky vlastní soukromý ostrov. I ta obálka je vodičky přímo plná. Mořská hladina se na ni krásně vyjímá a odráží se na ní. Myslím, že jsem z toho psaní dostala žízeň, ach ty "kapaliny". 

 

S hlavou v oblacích (pejru) zcela přesně vystihuje náš poslední element, tedy Vzduch. Ovšem, jak víte vzduch je 

bezbarvý a neviditelný, takže ho nelze zobrazit ani na knižní obálce. Nicméně, jsem toho názoru, že nebe nám k tomuto účelu zcela určitě s klidem postačí. Musím říci, že tahle obálka je celkově jedna z nejpovedenější, no posuďte sami, není snad krásná? Taková letní a bezstarostná. Dokonale se vyjímá v mojí knihovničce!

P.S. Které obálky k jednotlivým elementům by jste zvolili vy? 

 

 

Zpět

Vaše komentáře k TAGům

Datum 16.09.2015

Vložil Eliz

Titulek :)

Odpovědět

Exceletní a dobře okomentovaný výběr :)

Datum 21.09.2015

Vložil Nasťa

Titulek Re: :)

Odpovědět

Děkuji za pochvalu! :)