Čtyři roční období TAG

25.09.2015 21:06

Včera jsem na blogu u Aires narazila na jeden zajimavý knižní TAG, který jsem se rozhodla také vyplnit.  Jedná se tady především o to, že musím ke každému ročnímu období - jaro, léto, podzim a v neposlední řadě zima přidat jednu knižní obálku, která toto období roku vystihuje nejlépe. Svě tvrzení by bylo dobré řádně zdůvodnit. No sama jsme zvědavá, jak se mi to nakonec povede. P.S. Jako vždy do vyplňování TAGu nikoho nenutím, ale budu moc ráda, pokud tak účiníte a informujete mě o tom do komentářů pod tento článek.  
 
***
JARO - Šepotání A.G. Howardová 
 
Upřímně řečeno najít nějakou doopravdy jarní obálku nebyl vůbec lehký úkol, ale přece se to povedlo. Právě Šepotání mi jaro připomíná nejvíce. Hlavně díky všemožná zeleni, kterou tahle obálka přímo híří, vždyť jaro je právě oním radostným mezníkem, kdy se jak zvířata, tak i rostliny probouzí z dlouhého zimního spánku. Všechno kolem začíná kvést a řašit. Zkrátka a dobře k "živé" obálce patří neméně životaplné roční období. 
 
 
 
LÉTO - Danteho holka Courtney Coleová
 
Letních obálek máme u nás celé hafo, no vážne! Ovšem háček je v tom, jak z té velké kupy vybrat tu nejlepší? To byla i pro mě velmi záludná otázka a musela jsem se nad tím chvíli zamyslet. Nicméně si myslím, že Danteho holka se k této kategorii hodí zdale najvíe. Už jen kvůli tomu, že je na samotné obálce vyobrazena písečná pláž, kterou můžeme s trochou "nadsázky" považovat za dokonalý symbol léta a bezstarostnosti, kterou s sebou ono období přináší. 
 
 
 
PODZIM - Čistý  Juliana Baggottová 
 
Přestože jsem tuhle knihu ještě nečetla, její obálka se mi hodí k pozimu více, než kterákoliv jiná. Na podzim všechno umírá, stromy ztrácejí své listy, jsou holé a bez života. No a přesně takovéto stromy vidíme i tady. Pokud si povšímnete, tak i obloha je zatažená, jako by se měl každou chvíli zpustit prudký liják. No řekněte, není to snad pravý podzim se vším, všudy? Pochmurný a neveselý..
 
 
 
 
ZIMA - Zbožňuju Vánoce Lindsey Kelková 
 
Tahle kniha má zimu přímo v názvu, respektive její nejoblíbenější svátek Vánoce. Veřte, tuhle knihu jsem četla a je vážně skvělá, už jen tím, že většina lidí si představí zimu jako nehostinné období, plné sněhu a ukrutného chladu. Nicméně není tomu vždycky tak, když se řekne zima, tak mi vyskočí Vánoce, cukroví stromeček a čas strávený s rodinou a přáteli. Přesně tohle má představovat i můj poslední výběr. pohodu a klid, jež zimní období nabízi všem nám! 
 
 
P.S. Jaký by by byl váš výběr knižních obálek, co se týče těchto ročních období?
 
Zpět

Vaše komentáře k TAGům

Datum 24.03.2016

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Z vybraných knih jsem sice žádnou nečetla, ale obálky maí nádherné :)

Datum 30.09.2015

Vložil Aires

Titulek Tag :)

Odpovědět

Z knížek jsem četla jenom Šepotání, ale povedlo se ti je vybrat vážně dobře :) Ke všem to roční období vážně sedí :)

Datum 10.10.2015

Vložil Nasťa

Titulek Re: Tag :)

Odpovědět

Moc děkuji.. :) P.S. Lindsley Kelkovou vážně doporučuji! :)