Zkouknuto - #2 (Únor)

19.03.2017 14:44

Poslední dobou je pro knižní weby celkem typické, že se jejich autoři chlubí nejen počtem přečtených knih, ale taktéž i tím, co v uplynulém měsíci zkoukli na filmovém plátně. A tak, ani já nebudu pozadu. Rozhodla jsem se, že vám každý měsíc přiblížím, co hezkého jsem měla možnost vidět, přidám k tomu krátké shrnutí dojmů a na závěr samozřejmě nebude chybět ani hodnocení. Zkrátka a dobře, doufám, že vás mí milí čtenáři bude tato rubrika bavit a, že se k ní vždy rádi vrátíte. Vždyť kdo by neměl rád filmy? 

***

Rebelka

Rebelku mám docela ráda, příběh je originální a to prostředí zkrátka nemá chybu. Moc se líbí animace krajiny, Skotsko je zkrátka nádherné. Pokud k tomu připočtu vcelku zajímavé zpracování legendy a bezkonkurenční starou čarodějnici/řezbářku. Hlavně tedy ta analogie na „zákaznickou linku“ u toho jsem se mohla smíchy potrhat. I když u mě stejně na plné čáře vede Meridin kůň Agnus, protože ten je prostě božský. Myslím, že animované filmy můžu v každém věku a rozpoložení!

Poslední dobou je pro knižní weby celkem typické, že se jejich autoři chlubí nejen počtem přečtených knih, ale taktéž i tím, co v uplynulém měsíci zkoukli na filmovém plátně. A tak, ani já nebudu pozadu. Rozhodla jsem se, že vám každý měsíc přiblížím, co hezkého jsem měla možnost vidět, přidám k tomu krátké shrnutí dojmů a na závěr samozřejmě nebude chybět ani hodnocení. Zkrátka a dobře, doufám, že vás mí milí čtenáři bude tato rubrika bavit a, že se k ní vždy rádi vrátíte. Vždyť kdo by neměl rád filmy? 

*** dobou je pro knižní weby celkem typické, že se jejich autoři chlubí nejen počtem přečtených knih, ale taktéž i tím, co v uplynulém měsíci zkoukli na filmovém plátně. A tak, ani já nebudu pozadu. Rozhodla jsem se, že vám každý měsíc přiblížím, co hezkého jsem měla možnost vidět, přidám k tomu krátké shrnutí dojmů a na závěr samozřejmě nebude chybět ani hodnocení. Zkrátka a dobře, doufám, že vás mí milí čtenáři bude tato rubrika bavit a, že se k ní vždy rádi vrátíte. Vždyť kdo by neměl rád filmy? 

TRAILER: Ke shlédnutí ZDE x MOJE OHODNOCENÍ: 4.5 z 5 hvězdiček 

***

Stážisti

Stážisti jsou taková klasika, která neurazí, ani nenadchnou. I když je to jedna z mála amerických komedií, kterou můžu, protože většinou je obcházím obloukem. Zřejmě mi nesedí ten americký humor, nebo já zkrátka nevím co. Zvláštní, protože většina lidí je z oblibou vyhledává. Tady se mi líbí hlavně to prostředí Googlu, které je prostě dokonalé. Takové vysněné pracoviště, kam se člověk asi jen tak nedostane.

 TRAILER: Ke shlédnutí ZDE x MOJE OHODNOCENÍ: 3 z 5 hvězdiček 

***

Řachanda 

Řachanda se jednoduše nepovedla. Měla jsem chuť tuhle pohádku po deseti minutách vypnout, ale pak jsem si řekla, že už to přeci nemůže být horší než některé nové vánoční pohádky. No, pravda horší nebyla, ale neměla k tomu daleko. Ne, tohle veledílo se mi ani trochu nelíbilo a myslím si, že dítěti bych ji také nepustila. Hrůza a děs. Kde jsou ty časy Šíleně smutné princezny, či Popelky? 

TRAILER: Ke shlédnutí ZDE x MOJE OHODNOCENÍ: 2 z 5 hvězdiček 

***

Tajný život mazlíčků 

Tajný život mazlíčků je moje srdcovka, svižná, vtipná a neskutečně roztomilá. Mohla bych se na ten film dívat pořád dokola a asi by mne neomrzel. Zkrátka, tohle se Pixar Animation Studios vážně povedlo. Už teď jsem zvědavá na pokračování, i když mám trochu obavy, abych nebyla zklamaná, ale to se snad nemůže stát! Škoda, že druhý díl nás čeká až za rok v létě, to si zase počkáme. 

TRAILER: Ke shlédnutí ZDE x MOJE OHODNOCENÍ: 5 z 5 hvězdiček 

***

Psí poslání 

Psí poslání byla pro mne do určité míry povinnost, protože máme doma hned tři pejsky. Krásný film o různých podobách života psa, i když s knižní předlohou to tedy téměř nekorespondovalo, ale to už dnes tak bývá. Jsem zvědavá, zda se na filmová plátna dostane i pokračování. Každopádně návštěvy kina nelituji a klidně bych šla zas, za mě vážně moc hezký rodinný film! 

TRAILER: Ke shlédnutí ZDE x MOJE OHODNOCENÍ: 4.5 z 5 hvězdiček 

 

Zpět

Vaše komentáře ke Zkouknuto

Datum 24.03.2017

Vložil Eliz

Titulek walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

Tak to tedy máme úplně jiný vkus. Z tvého výběru jsem viděla jen Rebelku a asi ani ne celou :D

Datum 07.04.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: walletofinfinity.blogspot.cz

Odpovědět

To se ani nedivím, já mám na filmy vcelku zvláštní vkus.. :D

Datum 19.03.2017

Vložil Marie

Titulek mariehorse.blog.cz

Odpovědět

Rebelka je skvělá ♥. No, já české pohádky už dávno odepsala, ta kvalita šla hooodně dolů a je to spíš trapné (viz. nedávné Vánoční pohádky, to byla hrůza). Naopak mám v plánu se podívat na poslední dva filmy, které jsi uvedla :)

Datum 07.04.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: mariehorse.blog.cz

Odpovědět

"Rebelka" a hlavně ten kůň, ten je nejlepší! ♥ Jo, těch pohádek je škoda, dětem bych nepustila ani jednu - až na ten "Kouzelný nos", ale na druhou stranu "Anděl páně II." byl skvělý a je to také pohádka z našich luhů a hájů.. :D