Už jsem zase tady a mám plno plánů!

02.02.2017 12:44

Třikrát hurá, hurá, hurá! Jsem zpátky na blogu a v plné síle, včera jsem složila poslední zkoušku třetího semestru a mám 19-ti denní prázdniny! Celkově ze čtyř zkoušek třikrát známka nejvyšší a jedna dvojka k tomu. Suma sumárum mám čtyři jednotky (připočtu-li k tomu i klasifikovaný zápočet) a chvalitebnou! Co vy a studia, jak vám dopadlo vysvědčení a co hezkého jste za něj dostali?

Mně se v průběhu zkouškového podařilo dočíst Mrazivý oheň, takže brzy bude recenze a rozečíst Třpytný dvůr, který jsem si prostě musela koupit jako e- knihu a zatím vážně líbí! Navíc jsem se zapojila do soutěže s Neoluxorem a vyhrála Zakázané přání (spolu se záložkou a poukazem 1+1 na Bubble Tea -  mňamka), už jsem ho začala číst a aktuálně jsem na šesté kapitole. Zatím si ji však všichni chválí, tak jsem zvědavá, nicméně děj je zasazen do krásného prostředí, o tom žádná!

Rovněž mě neminula ani návštěva kina, tentokrát mi do oka padlo Assassin's Creed a celkem se mi líbilo, no vážně! Za mě rozhodně doporučení a „palec nahoru“. Taky chystám recenzi.

No, a když jsme u toho čtení, tak plánuji od soboty 4. 2. 2017 – do soboty 11. 2. 2017 menší „Read a thon“ kdo by se přidal? Zítra bych zveřejnila nějaké vetší informace. Doufám, že se vás pár najde, ať si nečtu pouze sama, ale mám s kým porovnávat své skoré. Těším se a vy se těšte také, protože od teď tady bude pěkně živo!  To je dnes ode mne vše a já si padám číst, mám totiž hrozný absťák! 

Zpět

Vaše komentáře k novinkám

Datum 05.02.2017

Vložil Katy - Bilbovy-knihy.blogspot.cz

Titulek gratulace

Odpovědět

Gratulace, já ukončuji 7. semestr, ale bohužel máme přes dvacet předmětů a je to znát. Děs a hrůza :D Ale konečně se blížím ke konci :D

Datum 16.04.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: gratulace

Odpovědět

Tomu úplně rozumím, ale o to větší je to úleva, když už máš všechno za sebou! :D

Datum 03.02.2017

Vložil Lory Humble | tichyodpor.blogspot.cz

Titulek ...

Odpovědět

Gratulace a prázdniny ti ohromně závidím!
Já teď čtu Roztříštěnou říši a nemůžu si tu sérii vynachválit. Na Assassiny se určitě taky chystám podívat, ale nejspíš až tehdy, když půjdou stáhnout :)

Datum 05.02.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: ...

Odpovědět

Děkuji ti, musím říct, že je to ohromná úleva, konečně si odpočinout! :) Tak Roztříštěnou říši vůbec neznám, ale podívám se! :) Assassini byli moc fajn, sice nemůžu posoudit, zda odpovídali předloze, protože hru vůbec neznám, ale film to nebyl špatný.. :)

Datum 02.02.2017

Vložil Casion

Titulek Super

Odpovědět

Gratulujem k skvelým výsledkom, ja mám už skúšky tiež za sebou, všetky som dala na prvý pokus, mám jedno D, dve C a zvyšok A a B takže som spokojná :D
Inak je super, že si si popri učení našla čas na čítanie, aj som nečítala nič, takže teraz mám čo doháňať :D

Casion
www.my-fantasydream.blog.cz

Datum 05.02.2017

Vložil Nasťa

Titulek Re: Super

Odpovědět

Děkuji ti moc, tak už to máme (alespoň pro tentokrát) obě z krku! Já jsem sr naučila večer číst i "své knihy" jako relaxaci a odměnu za to celodenní učení, i když je pravda, že třeba dva dny před zkouškou už jsem také nic jiného krom učebnic nečetla. Tak se pojď zapojit do Read A Thonu! :)