Úryvkové úterý - #8

27.07.2016 15:23

Meme pocházející z dílny AliPeli, jeho úkolem je zveřejnit každé úterý úryvek z knihy, který zrovna čtete, či jste četli. Velikost úryvku je čistě na vás, ovšem měl by být pokud možno bez spoilerů. Pojďme se tedy společně podívat, co čtu zrovna já. Každopádně budu moc ráda, pokud se také zapojíte a dáte mi do komentářů odkaz na vaše meme.  P.S. Co jste zrovna přečetli, případně čtete teď? Neváhejte se podělit do komentářů! 

***

Co zrovna čtu a jaké jsou mé domy? 

Minulé pondělí mi internetové knihkupectví eReading.cz (kterému tímto velice děkuji) poskytlo k recenzi všemi opěvovanou fantasy z českých krajin – Naslouchač. Včera jsem jela na delší výlet a tak jsem neváhala a vzala sebou i svůj Kindle. Popravdě řečeno jsem z Naslouchače tak trochu zmatená, ale to prý byli všichni, tak uvidíme. Kam jsem vkročila, tak na každém blogu o knihách jsem narazila jen na skrz na skrz pozitivní ohlasy. Sama jsem zvědavá, jak se bude líbit mě! Upřímně doufám, že z něj budu také nadšená!

  Naslouchač - Petra Stehlíková 

Byl to dech beroucí pohled. V tu chvíli jsem litovala, že na světě neexistuje nic, co by tuto vzpomínku uchovalo. Očima jsem nenasytně hltala stovky svící zářících v pozlacených stojanech. Sál byl tak rozlehlý, že jsem stěží viděla, kde začíná a kde končí. Stěny zdobily obrazy namalované dávnými umělci. Strop se klenul vysoko nad kamennou podlahou. Sluhové v pestrých oblecích v barvách města pobíhali mezi hosty a nabízeli likéry ve zdobených stiklách. Ženy byly zahalené do těch nejkrásnějších rochií, jaké jsem kdy viděla. Jemná látka se kolem nich ovíjela ve změti složitých záhybů a zvýrazňovala jejich křivky. V lesklých dlouhých vlasech měly vpletené ozdoby, štíhlé krky zdobily šperky. Postávaly v hloučcích. Obdivované, dobývané a milované. Bylo jich tolik! Být mužem, nedokázala bych si vybrat.

Zpět

Vaše komentáře k Úryvkovému úterý

Datum 27.07.2016

Vložil knižní svět

Titulek úryvek

Odpovědět

Na tuhle knihu se teprve chystám :D Ale jsem na ní hodně zvědavá :D

Datum 28.07.2016

Vložil Nasťa

Titulek Re: úryvek

Odpovědět

To věřím, vzhledem k tomu, jak si jí všichni pořád chválí! :)